niedziela, 23 czerwca 2013

Mój wielki powrót

OHAYO!
Tak,tak,to ja :D Pragnę ogłosić swój powrót choć nie wiem na jak długo xD Zaniedbałam bloga strasznie,ale  nauka naprawdę nie pozwalała mi go prowadzić. Teraz już mam w sumie wolne, bo został mi tylko jeden egzamin,ale on jest prosty,więc podchodzę pozytywnie. Na chwilę obecną mam dwie poprawki na wrzesień i trochę mnie to dołuje,ale inni mają po 5-6 poprawek więc wcale nie mam tak źle. Ogólnie jestem siebie zadowolona,ze swoich ocen też(mam trzy 5 xD) i z tego roku akademickiego też. Były momenty kiedy chciałam rzucić to wszystko w cholerę,np.podczas pisania  nieszczęsnego audytu,ale dałam radę. Nauczyłam się być silna i nie poddawać po pierwszej czy drugiej porażce. Nauczyłam się być silna i byle co mnie nie złamie.

Prowadząc stronę o Lee Min Ho popadłam w coraz większy zachwyt nad tym człowiekiem co jest aż niewyobrażalne dla mnie,że mogłam się tak wkręcić. Nigdy bym nie pomyślała,że tak się zaangażuje. Min Ho obchodził w sobotę swoje 27 urodziny. Jako,że przez długi czas nazywałam go "mięcho" z okazji jego urodzin zjadłam wspomniane wcześniej mięcho xD Cała ja. Cały czas w jakiś sposób próbuje rozwijać bloga i fanpage o nim,ale nie jest to wcale łatwe. Nie znam się na grafice a chciałabym zmienić coś w wyglądzie bloga i nagłówek na fanpagu,ale potrzebuję do tego profesjonalisty,zdecydowanie. 

Czy wiecie,że byłam na swoim pierwszym spotkaniu z Shawolami? Miało to miejsce w dniach od 3 do 5 maja w Gdańsku i to spotkanie zostawiło wspaniałe wspomnienia. Poznałam adminkę polskiej strony o SHINee,którą darzę ogromnym szacunkiem za to co robi dla nas Shawoli, poznałam wiele osób z czatu na RT i z twittera, spędziłam wspaniałe dwa dni z tymi zwariowanymi ludźmi. Pierwszego dnia do późnych godzin oglądałyśmy filmiki z SHINee, i te starsze i te nowsze, w drugim dniu udałyśmy się nad morze-Tak,Anylkaa widziała polskie morze xD-a potem chciałyśmy iść pod pomnik Westerplatte. Oczywiście nie mogło obyć się  bez niespodzianek i szłyśmy przez około 5 km przez las a pomnika nie ma. Trafiłyśmy w końcu na przystanek autobusowy, który nas tam dowiózł. Ostatniego dnia strasznie ciężko było się rozstać. Choć spędziliśmy ze sobą dwa dni,miałam wrażenie,że znam te dziewczyny przez całe życie. Ze łzami w oczach żegnałyśmy się ze sobą.  
Było to moje pierwsze takie spotkanie i nie żałuję,że na nie pojechałam. Mam nadzieję,że jeszcze będę miała tą możliwość by spotkać dziewczyny jeszcze raz <3

SHINee - Kiss,Kiss,Kiss


3 komentarze:

  1. Omo spotkanie Shalwoli, szkoda, ze było tak daleko ;D Witaj z powrotem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też powracasz <3
    Ważne, że jesteś zadowolona z siebie, ze swoich wyników i się nie poddajesz! :D
    27 lat... w sumie nie wiem czy dużo czy mało, ale pasuje do niego tyle lat, haha XD <3
    Byłaś na tym spotkaniu <333333 Ja niestety nie mogłam, bo matura T.T i mama zdecydowanie nie pozwalała mi za bardzo wychodzić, a co dopiero jechać na weekend gdzieś tam XD nie żeby mama była jakaś zła, haha, o nie, nie, mogłabym jechać, ale miałam się uczyć, co rozumiem, bo jednak miałam opóźniony zapłon z tą nauką xd jej, znowu się rozpisuję nie wiadomo po co... xd Super, że spotkanie się udało i że tak WSPANIALE spędziłyście czas! Zazdroszczę! ^^ <3
    No nieee... i jeszcze Kiss Kiss Kiss.... KOCHAM TĄ PIOSENKĘ TAK BARDZO, BARDZO MOCNO!!!! <33333

    OdpowiedzUsuń