wtorek, 5 marca 2013

Co dalej?

Hej kochani!
Dziś nie bedzie kolejnego wywiadu bo najzwyczajniej w świecie nie mam kiedy ich przeprowadzac:@Mam tyle zajęć na uczelni,ze nie daje rady.Jadę rano,wracam po 20,dodaje newsy i zdjecia na bloga o Lee Min Ho,adoruje SHINee a gdy patrzę na zegarek to ju jest 24 i trzeba iść spać. I tak 5 dni w tygodniu...wolną mam tylko niedzielę,bo w sobotę jezdze do chłopaka.
Naprawdę chciałabym mieć więcej czasu ale jak dojda do tego jeszcze dwa projekty które muszę zrobić to pojawia się pytanie co dalej? Do końca marca napewno poprowadze bloga ale potem niestety będę go musiała zawiesić. Sama myśl o tym mnie smuci,bo lubie pisac i o tym wiecie.Póki co korzystam z aplikacji Blogger na komórki,więc wybaczcie mi jakakolwiek niespojnosc czy brak polskich liter.
Nie jest łatwo być bloggerka,studentka i zalozycielka polskiego bloga o Min Ho ale robię to dla jego fanów,bo wierzę,ze takowi w Polsce są:-P

3 komentarze:

  1. Dasz radę ;) Życzę ci powodzenia w związku ze wszelkimi uczelniowymi sprawami ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutno tu będzie :<
    Na razie mamy marzec i tu jesteś :)
    Powodzenia ze wszystkim, obyś jednak miała więcej tego wolnego czasu, tego Ci życzę ^^

    OdpowiedzUsuń