czwartek, 8 sierpnia 2013

Najlepiej w domu

OHAYO!
Tak to ja. Po 4 dniach spędzonych 300 km od domu, wróciłam tu gdzie jest najlepiej, do domku <3
Ale od początku. Więc mój chłopak wymarzył sobie wakacje we dwoje nad jeziorem. No spoko. Znalazł coś w necie, jakąś ofertę bardzo atrakcyjną: pięciogwiazdkowy hotel, jezioro, wino do pokoju, normalnie żyć nie umierać. Sceptycznie z początku nastawiona w końcu się zgodziłam. 40 stopni na termometrze a my tułamy się PKSem. Trafiliśmy do miasta Tychy, niedaleko Katowic nad Jezioro Paprocańskie. Spodziewałam się hotelu ociekającego luksusem, ale się przeliczyłam. Wiecie, hotel jak hotel każdy taki sam,ale przecież 3 gwiazdkowy różni się znacznie od 5 gwiazdkowego. I tak szczerze jak na 5-cio gwiazdkowy hotel to się z lekka rozczarowałam, ale możne jestem zbyt wymagająca. Ale była klimatyzacja w pokoju, co było czymś idealnym na taką pogodę i były dobre śniadania, każdy znalazł coś dla siebie. Ja zadowoliłam się płatkami i chlebem razowym, bo o linię dbać trzeba,aczkolwiek nie przytyłam xD Co nas rozczarowało to,to, że jezioro było nieczynne. Przez trzy dni wisiała czerwona flaga, więc zdani byliśmy basen gdzieś w Tychach. Po za tym odwiedziliśmy "Multikino" gdzie obejrzeliśmy film "Obecność"...Jeny! Naprawdę wgniotło mnie nie raz w fotel.
Podsumowując ogólnie mi się podobało, bo mogłam spędzić z chłopakiem więcej czasu, ale nieczynne jezioro były minusem całego wyjazdu.
 niewyraźne,ale czego oczekiwać po 5-cio pikselowym aparacie telefonu xD

biało wino,które czekało na nas w pokoju...serio było okropne w smaku xD


4 dni bez Internetu zrobiły swoje więc nadrabiam zaległości. Po pierwszych dźwiękach pokochałam "Selene 6.23" SHINee... No proszę Was, oni w balladach nie mają sobie równych. Równie dobrze ta piosenka mogłaby robić za OST do jakiejś dramy. "Better Off" jest bardzo klimatyczne i sama już nie wiem co napisać, bo obie piosenki mnie zwalają z nóg. Kochane chłopaczki <3

Nie uwierzycie jakie było moje zdziwienie gdy na nowej sesji Min Ho dla EIDER nie zauważyłam Yoony z SNSD. Pasowali do siebie jeśli chodzi o tą sesję i naprawdę mi szkoda, że nie ma jej w nowej kolekcji. Liczę,że może jeszcze się pojawi xD A już niebawem bo 10 sierpnia Min Ho w ramach "Global Tour" wystąpi w Pekinie :)

ALi - In My Dream
czyli piosenka w której się zakochałam od pierwszego usłyszenia <3

3 komentarze: