czwartek, 1 sierpnia 2013

`Coś się kończy...`

Hej,hej!
Jakiś czas temu zapowiadałam swój powrót,ale kiepsko mi to wyszło bo cały czas poświęcałam na praktyki i pracę, więc naprawdę było ciężko  jednak jestem już po praktykach więc spróbuję pisać częściej :)
A więc obiecałam Wam napisać gdzie miałam praktyki, wiec czytajcie uważnie. Od 1 lipca zaczęłam praktyki na Komendzie Miejskiej Policji. Tak,tak dokładnie w Policji. Na początku był strach i nerwy jak mnie tam przyjmą i co ja tam będę robić, czy będą mili ludzie czy wredni, ale po pierwszym dniu już wiedziałam,że trafiłam na przesympatycznych ludzi i policjantów oraz,że atmosfera tam jest naprawdę miła. Z dnia na dzień mi się tam podobało coraz bardziej. Każdy był dla mnie miły, pomagał mi gdy czegoś nie wiedziałam. Poznałam pana Naczelnika (mojego wydziału w którym odbywałam praktyki), który jak na osobę tak wysoko postawioną okazał się tak spoko policjantem,że aż byłam w szoku. Nie mogłam narzekać na brak roboty, bo zawsze miałam co robić. Choć musiałam wcześnie wstawać bo o 4 i miałam zaległości w wielu sprawach internetowych to nie żałuje ani jednej sekundy tam spędzonej. Na pożegnanie poczęstowałam pracowników cukierkami a potem sam pan Naczelnik wręczył mi drobny prezent. Nigdy bym nie pomyślała,że na Policji poznam tylu wspaniałych ludzi i że nauczę się tylu rzeczy. Jestem naprawdę zadowolona i chciałabym tam jeszcze wrócić,bo już mi tęskno.
P.S Policjanci też byli przystojni :D

Czy wy to rozumiecie? SHINee wydało MV do najnowszej piosenki "Boys Meet You"...Błagam...Cała piątka aż kipi radością i szczęściem w tym teledysku, to dla mnie coś pięknego widzieć ich takich roześmianych, takich letnich <3 Już nie wspomnę o Taeminie i Na Eun i tej ich wspaniałej sesji...JENY! Młodzi,piękni,zajebiści! :D I nie zapominajmy o Minho, który zagra lekarza w nowej dramie. Ja potrzebuję lekarza od nadmiaru emocji.

Mój Min Ho w dalszym ciągu koncertuje i nieźle mu to wychodzi xD Zasypana jego zdjęciami siedzę w nich po uszy i oglądam po dwa razy-jak je zapisuje a potem jak dodaje xD Ostatnio jednak miało miejsce smutne wydarzenie dla niego i nie tylko,mianowicie zmarł reżyser dramy "Faith".Min Ho oraz aktorzy odwiedzili jego kryptę by go pożegnać. Lee Min Ho również przygotowuje się do roli w nowej dramie "The Heirs", połączenie dramy "Boys Over Flowers" i amerykańskiej "Gossip Girl". Naprawdę nie mogę się doczekać tej dramy a do października jeszcze tyyyyle czasu,ale nim się obejrzę to szybko zleci.


BIKINY - Take On Me

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że praktyki Ci się podobały :) A co do klipu SHINee to nic od siebie dodawac nie musze ^^ Napisałas wszystko co trzeba :D

    OdpowiedzUsuń