środa, 25 marca 2015

Oppa ma dziewczynę!- Lee Min Ho w związku z Suzy!

23 marca godzina 10. Jak każdego dnia odpaliłam laptopa i nic nie zwiastowało, że za kilka chwil zacznę gapić się w ekran z niedowierzaniem. Odpaliłam TweetDecka i przez chwilę nie wiedziałam czy to co widzę jest prawdą czy tylko kolejna plotka pewnego portalu. O co chodzi? Oczywiście o związek Min Ho z Suzy z girlsbandu Miss A.(fotorelacja Dispatch z ich randki-TUTAJ)Szok i niedowierzanie - od tamtego czasu jestem w takim stanie.
 Niby napisałam o tym na blogu, na fanpagu na Facebooku, ale po 3 dniach stwierdzam, że to chyba nie dla mnie, że coś jednak jest nie tak. Gdzieś mi brakowało tej euforii z mojej strony, radości, że aktor którego tak cenię znalazł sobie dziewczynę! No najwyższa pora. Trafiło to we mnie niespodziewanie, z zaskoczenia, nic na to nie wskazywało. Ale stało się. Choć nie "umarłam", nie trzeba mnie było zdrapywać z podłogi, nie było potrzeby wzywania strażaków by ugasili mój ogień uczuć, nie była też potrzebna karetka bo tlenu mi nie zabrakło. W sieci informacja o ich związku została mocno skrytykowana, a ja o przyjęłam ze spokojem. "Min Ho ma dziewczynę". Aha, spoko, super, cieszę się- tak ja to przyjęłam. Nie potrafię rozgryźć czemu moja reakcja była a nie inna, ale tłumaczę to sobie tym, że to się jednak stało naprawdę i nikt sobie tego nie wymyślił.Krytyka jaka dopadła tą dwójkę a tu w szczególności Min Ho bardzo mnie zraniła i dotknęła. Bo w tym wszystkim Min Ho, który też jest tylko człowiekiem, próbuje zaznać szczęścia i kochać. Komentarze z netizenbuzz były dla mnie smutne. Osoby, które je pisały twierdzą, że Min Ho jest za stary dla Suzy, krytykują go, że spędzili dwie noce i trzy dni w hotelu a co najgorsze zarzucają mu, że próbuje wymigać się od służby w wojsku. 
Przedstawiciel agencji powiedział "Min Ho nie ma planów by w tym roku zaciągnąć się do wojska. Myślę, że pójdzie do wojska w przyszłym roku jeśli otrzyma wezwanie.”. Dodał również "Jego decyzja o odroczeniu służby na ten rok nie ma nic wspólnego z Suzy. W przyszłym miesiącu Min Ho ma zdjęcia do reklam i różne imprezy, które są oczekiwane. On starannie dobiera swoje kolejne zajęcia, które dotyczą zarówno filmów jak i dram. On również stara się ukończyć studia(magisterskie)." Nie bardzo wiem kto sobie ubzdurał, że Min Ho w tym roku pójdzie do wojska, ja na stroni nic nie pisałam, agencja Min Ho też milczała, sam Min Ho również nic nie mówił na ten temat. Niemniej jednak dowiedziałam się ostatnio, że Min Ho poszedł do wojska już w ubiegłym roku... Wiadomo służba rzecz święta, jeszcze jak jesteś sławny to już w ogóle wymiganie się nie wchodzi w grę. A kto napisał, że Min Ho się wymiguje od służby? Kochani internauci, którzy wręcz uwielbiają podsycać rzucone im tematy. Według lat w Korei Min Ho w czerwcu będzie miał 29 lat. Przypominam, że służba jest obowiązkowa do ukończenia 30 roku życia. Więc łatwo zrozumieć (chociaż nie wszystkim), że Min Ho w przyszłym roku będzie miał 30 lat, więc do armii pójdzie w przyszłym roku, jeśli w ogóle pójdzie. Można nie iść do służby? No można, jeśli pani prezydent ci pozwoli nie iść lub zdrowie ci nie na to nie pozwala. Można również odroczyć służbę na kilka miesięcy. Nie mogę napisać, że tak Min Ho pójdzie do wojska bo sama nie jestem tego pewna. Ale nie zrobi tego w tym roku, tego jestem pewna.
Co do związku z Suzy ja jestem jak najbardziej na tak! Ta kobieta, choć młoda, to chodzące piękno. Jest śliczna, zawsze uśmiechnięta i bardzo optymistyczna. Choć samym zespołem się nie interesuje, to Suzy widziałam w "Dream High" i naprawdę super śpiewa. Różnica wieku pomiędzy nią a Min Ho jest jaka jest, ale ileż to par jest od siebie starszych od 20 czy 30 lat? Koreańskie fanki bardzo spokojnie przyjęły informację o tym związku. Nie było hejtów na Suzy na jej IG czy Twitterze, chociaż skandalu nie zabrakło. Bo jak wiadomo nie od dziś, tak się jakoś przyjęło w światku kpopu, że każdy związek ma odciągnąć uwagę opinii publicznej od działań koreańskiego rządu. Więc na co padło tym razem? Ano ponoć były prezydent Korei w jakiś magiczny sposób pozbył się iluś tam milionów dolarów. Nie wnikałam za bardzo w to bo ja i polityka to najgorsze połączenie. Nawet jeśli tak miało być to co w tym złego, że dwójka artystów jest ze sobą w związku? Każdy zasługuje na miłość. A Min Ho dość długo był sam, Suzy jest młodziutka. Jednak nadal próbuje rozgryźć jak ta dwójka się poznała, kto ich spiknął ze sobą, bo wiecznie zapracowany Min Ho bywa leniwy i woli spać zamiast wyjść na imprezę xD Podejrzewam, że poznał ich ze sobą Il Woo, przyjaciel Min Ho, również aktor, który już wcześniej znał Suzy. Oficjalnie więc Min Ho zaczął spotykać się z Suzy gdzieś w lutym, ale poznał ją na bank wcześniej bo była obecna na premierze VIP filmu "Gangnam 1970" co na tamtą chwilę, jakoś nie było dla mnie dziwne xD

Pisanie to moje hobby więc, ja mogę na ten temat książkę napisać, ale kto ją przeczyta?
Kończąc chciałam tylko dodać, że szacunek jakim darze Min Ho i to co robi dla swoich fanów, dalej utwierdza mnie w przekonaniu, że dobrze wybrałam wybierając go jako swojego najnaj aktora i nic tego nie zmieni. Pragnę, żeby był szczęśliwy z Suzy, żeby nie rozdzieliła ich nawet jego służba wojskowa i napięte grafiki obojga. Będzie im ciężko, wiem to, ale mają siebie, mają wsparcie nas, fanów i rodziny.

P.S Chyba nadal nie dotarło do mnie, że są parą OTL, że mój oppa jedyny i najpiękniejszy ma dziewczynę. Oppa jak mogłeś. Oppa i tak cię kocham i tak zostaniesz moim mężem XD

Zaglądajcie na polski FanPage Min Ho na Facebooku oraz na bloga


2 komentarze:

  1. Przyznam, że miałam w sumie podobną reakcję do Twojej. Z początku też byłam mega zaskoczona, ale potem doszłam do wniosku, że strasznie się cieszę, bo pasują do siebie i niech będą szczęśliwi. :D Na pewno nie jestem z Minho tak zżyta, jak Ty, prędzej właśnie z Suzy, którą uwielbiam. Nigdy nie podejrzewałabym, że właśnie ta dwójka może mieć ze sobą coś wspólnego, ale jak widać różne rzeczy się dzieją i najwidoczniej tak chciało przeznaczenie. xD Masz rację, Suzy jest kochana i przeurocza, do tego dojrzała jak na swój młody wiek, no i ma dobry gust, skoro jej wybór padł na Minho~. Dobrze, że koreańskie fanki dość spokojnie przyjęły tę nowinę, może wreszcie dotarło do nich, że to też są ludzie, którzy zasługują na prywatność i szczęście. Ja im bardzo kibicuję i mam nadzieję, że z tą służbą wojskową Minho też wszystko się jakoś zgra i ułoży. ;~; ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Życze im powodzenia!
    Ogolem, moim pierwsszym opowiadnaniem bylo te twoje o Maksrze (jeju on tak sie nazywal, to bylo tak dawno..) i od razu mi sie cos dziwilo, ze to watki z BOF.. Ale sobie mysle, ze to moze przypadek, a jednak. Dopiero teraz (!) weszlam na tego bloga i jednak jest k-poperka. I do tego biasujesz Min Ho. Od teraz uwielbiam Cie jeszcze bardziej niz uwielbialam zawsze <3

    OdpowiedzUsuń