sobota, 5 stycznia 2013

Coś naprawdę nowego!

Hej Hej!
Co za pogoda,normalnie strach z domu wychodzić...Brrr. Nie wiem jak jest u Was, ale u mnie strasznie wieje. Całkiem niedawno wpadłam na genialny-według mnie-pomysł. Otóż mianowicie, na blogu pojawi się coś nowego. Częstotliwość komentarzy trochę zmalała, więc trzeba się wziąć w garść i coś pomyśleć. Więc myślałam i wymyśliłam! Blog, jest w większości-jak nie w całości blogiem poświęcony koreańskiej muzyce, koreańskim artystom, dramom itp. Dlatego będę przeprowadzać wywiady ! Brzmi nieźle, co? xD Ale do rzeczy. Nie, nie będą to wywiady z SHINee, F.T Island czy Lee Min Ho, ale będą to wywiady z założycielkami polskich stron o koreańskich artystach! Nie wiem, jak to się przyjmie wśród czytelników, ale wydaje mi się, że to dobry pomysł na zaciekawienie czytelnika. Wysłałam kilka e-maili do kilku stron -dostałam już dwie pozytywne odpowiedzi :D. Mam nadzieję, ze pomysł wam się podoba ;)
Jak widzicie znów zmieniłam wygląd bloga oraz-co jest godne podziwu-zgłosiłam bloga do konkursu BLOG ROKU xD Nie liczę na wygraną, co to, to nie, ale zawsze warto się tam zgłosić ;)

       A lśniące SHINee zostało pochwalone za występy na KBS Gayo Daechukje. Na RT można przeczytać ,że chłopcy na żywo śpiewają tak wspaniale a do tego łączą śpiew z godnymi podziwu choreografiami. Wyróżniono również Jjonga za jego umiejętności wokalneźródło ]. W sieci pojawiły się zdjęcia zapowiadające nową kampanie SHINee dla marki Etude House. Coś pięknego i niesamowitego *-*
Natomiast Jonghoon z F.T Island w rozmowie noworocznej oświadczył, że czuje się bardzo samotny i brakuje mu dziewczynyźródło ].
Dziewczyny z SNSD swoją piosenką "Danicing Queen" wzbudziły kontrowersje. Nie chodzi tu o piosenkę, ale o napis na czapce Sunny. Wokalistka pod koniec teledysku ma czapkę na której widnieje napis „WELCOME MOTHERF★CKERS”(chyba nie muszę tego tłumaczyć) Jako,że owy napis wzbudził negatywne komentarze. SM ogłosiło więc, że zostanie nagrana druga wersja teledysku nie zawierająca obraźliwego językaźródło ]

Tak bardzo wymiękam, bo on taki piękny *-*
ta kurtka, zdecydowanie dodaje mu uroku <3

lśniący Onew, taki piękny i ta różowa kurtałka,taka lśniąca jak ona :D

Taemin dęsi xD

perfekcyjny mężczyzna w każdym calu *-* 

Key,  ty chudzinko.

5 komentarzy:

  1. Mojego chlopaka inni Azjaci ciagle biora za Koreanczyka :D Nawet w jego rodzinnych stronach ;) Ale jak patrze na te zdjecia to rysy twarzy ma calkiem inne, wiec nie wiem w czym rzecz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ..................................... to oni już kurde mają problemy z tym, że dziewczyny mają taką stylówę, są już dorosłe, więc kurde. ale w sumie, cóż się dziwic, że to wielki szok skoro są kreowane na słodziaczki. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ich ciuchy tak bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć. Jestem Avalon
    Na twojego bloga trafiłam przypadkiem i zafascynował mnie. Zapraszam też do mnie i jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :**

    http://blog-avalon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka z numerem 25 playlisty na stretched-jellies.blogspot.com to Gummy - There Is No Love

    OdpowiedzUsuń