wtorek, 29 stycznia 2013

Kwiatowy wywiad


Dziś mam dla was kolejny wywiad z serii"Wywiady-czyli Polacy kochają k-pop"
Tym razem na moje pytania  Saranghae z polskiej strony o f(x)
Zapraszam do czytania ;)

1.W sam raz na  początek czyli co skłoniło cię do założenia strony? 
 Moim "atutem" było nic innego jak ilość Aff(x)tion w Polsce i fakt, iż nie ma polskiej strony o f(x)! Zrozumiałam, że muszę działać. Nie pamiętam jak to było dokładnie, aczkolwiek wiem, że długo nad tym myślałam.

2. Czy prowadzenie strony, tłumaczenie na polski i dodawanie tych wszystkich nowinek jest łatwe? Nie męczy cię to? Nie masz czasem takich momentów"że po co to tłumaczyć"
Oczywiście, że to nie jest łatwe. Często jest tak, że mam napięty grafik, a muszę przejąć obowiązki admina. Moim zdaniem - gdybym nie miała tak wspaniałej Ekipy nigdy nie zmobilizowałabym się do tłumaczeń. Gdy jestem już zmęczona i nie mam sił na nic, a wiem, że muszę przetłumaczyć tekst dziewczyny mnie mobilizują. Wiem, że na mnie liczą i to jest dla mnie ważne, nie chcę ich zawieść.


3.Dlaczego akurat f(x)? Jest wiele innych zespołów , więc czemu one?
Ponieważ to f(x)! ;D Wiem o istnieniu wielu polskich stron o koreańskich zespołach. Pomyślałam "Dlaczego tak popularny zespół, nie może mieć polskiej strony?!". To naprawdę wyjątkowy zespół. Każda z członkiń jest inna, ale każda warta wielkiej uwagi. To z jaką łatwością poruszają się na scenie jest niewiarygodne! I wraz z Yukiko  wpadłyśmy na to, aby takową stworzyć. Początkowo nie byłam do tego przekonana, jednak udało się. Strona jest i jestem z niej dumna pomimo, iż nie posiadamy dużej ilości czytelników, jestem pewna, że damy radę wytrwać.


4.Skąd czerpiesz informacje o zespole? Korzystasz z jakiejś jednej sprawdzonej strony czy z kilku?
 Mamy wiele źródeł, lecz czasem musimy szukać czegoś ze stronek fanowskich co jest powiązane ze spamem itd. Nie jesteśmy przekonane do "polowań" na newsy. Wolimy zaufane strony. Gdy widzimy ciekawą informację z fanowskiego portalu, wolimy ją pozostawić w stanie nienaruszonym i poczekać na wiarygodne informacje.


5.Czy prócz k-popu słuchasz jeszcze jakiegoś innego gatunku muzyki?
Gdy poznałam k-pop, poznałam j-rock i c-pop. Lubię te gatunki muzyki. Poza j-rockiem, c-pop'em i k-pop'em w grubszej mierze słucham metaliki. Jednak staram się nie ograniczać do jednego gatunku. Słucham tego co wpadnie mi w ucho. ;)


6. Pierwsza piosenka f(x), którą usłyszałaś, to?

Pierwszą moją piosenką w wykonaniu f(x) była "Lollipop". Spodobała mi się od razu, co -jeśli chodzi o dziewczęce grupy- nie jest łatwe. Amber przykuła moją uwagę...


7.Jakie plany ma zespół na najbliższe miesiące? Nowa piosenka,płyta,koncerty?
Z moich źródeł wynika: f(x) zagrają kilka koncertów i wezmą udział w kilku galach, jednak to nie jest jeszcze niepotwierdzone. SM nie ujawnia informacji na ten temat.


8. Prowadzisz stronę sama czy ktoś Ci pomaga?
Prowadzenie strony samemu byłoby ciężkie i... nudne! :D Na szczęście mam dwie wspaniałe dziewczyny, które prowadzą stronę wraz ze mną- Yukiko  i Handsomeurii . Dziewczyny są naprawdę wspaniałe! Gdyby nie one nigdy nie powstałaby strona. Nigdy nie wymieniłabym je na inną Ekipę! < 3

Już za tydzień kolejny wywiad! Z kim to jeszcze nie wiem,ale na pewno będzie ciekawy jak każdy ;)

1 komentarz:

  1. Kolejny ciekawy wywiad ^.^ Jak zwykle jestem pełna podziwu. Mimo iż nie słyszałam o polskiej stronie f(x) to teraz na pewno tam zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń