wtorek, 15 stycznia 2013

WYWIAD

Pierwszy wywiad z serii "WYWIADY-czyli Polacy kochają k-pop". Kilka adminek prowadzących strony o koreańskich zespołach zgodziło się udzielić mi mini-wywiadu.
Na moje pytania odpowiedziała Shelly, która prowadzi pierwszą polską stronę o dziewczynach z SNSD.

1.W sam raz na  początek czyli co skłoniło cię do założenia strony? 
Tak naprawdę, pomysł na założenie strony dała jedna z autorek - kimhyoyeon. Poprzedni blog, który nie należał do nas nie działał zbyt dobrze. Założyciel miał go po prostu gdzieś, więc w pewnym momencie, dziewczyna podrzuciła pomysł. Z racji tego, że ogarniałam się w wordpressie, postanowiłam go założyć.

2. Czy prowadzenie strony, tłumaczenie na polski i dodawanie tych wszystkich nowinek jest łatwe? Nie męczy cię to? Nie masz czasem takich momentów"że po co to tłumaczyć"
Czasami odnoszę takie wrażenie. Czasami nie mam czasu na robienie tego wszystkiego, ale mimo wszystko tłumaczę to dla innych SONEs.

3.Dlaczego akurat SNSD? Jest wiele innych zespołów , więc czemu one?
SNSD się strasznie u mnie wyróżniły. Były takie urocze, a zarazem dojrzałe, jak na swój wiek. Darzę je wielką sympatią, ponieważ jest to mój pierwszy koreański zespół. Od razu je pokochałam. 

4.Skąd czerpiesz informacje o zespole? Korzystasz z jakiejś jednej sprawdzonej strony czy z kilku?
Osobiście korzystam z dwóch stron - wonderfulgeneration.net oraz sonems.net. Są to dla mnie najbardziej zaufane źródła.

5.Czy słuchasz innych zespołów k-popowych?Jak tak to jakich.
Oczywiście, że słucham. Super Junior, EXO, BAP, Big Bang, 4Minute - te zespoły wraz z SNSD darzę wielką sympatią, ale słucham oczywiście innych, ale nie tak często, jak te wymienione.

6. Pierwsza piosenka SNSD, którą usłyszałaś, to?
Oh!
7.Jak długo trwa twoja przygoda z k-popem?
W maju miną cztery lata. 

8.Ostatnio w internecie można trafic na taki artykuł [ KILK ] Sądzisz,że to możliwe,by dziewczyny odniosły taki sukces jak PSY i stały się takie popularne?
Wątpię w to, żeby dziewczęta stały się tak popularne jak PSY. Odniósł on sukces, przez bardzo chwytliwą piosenkę (chodzi mi tu jak najbardziej o refren) oraz śmieszny teledysk. Nowa piosenka dziewcząt - I Got A Boy może oczywiście odnieść sukces, ale nie taki jak PSY z Gangnam Style. 

9. Prowadzisz stronę sama czy ktoś Ci pomaga?
Aktualnie stronę prowadzę sama, ale oczywiście są inne administratorki. Tylko one, nie mają zbytnio czasu, dlatego na razie tylko ja działam na tej stronce, ale jeśli chodzi o tłumaczenia, to ostatnio strasznie pomogła mi administratorka kimhyoyeon, za co jestem jej wdzięczna.

Już wkrótce kolejny wywiad. Na moje pytania odpowiedziała Ann czyli adminka Replay Team :)

3 komentarze:

  1. oo fajny wywiadzik ;)
    hmm wpadnę na tą stronkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow już chyba to mówiłam, ale jak nie to się powtórzę ;D Bardzo dobry pomysł z tymi wywiadami, zawłaszcza, że nikt (przynajmniej się nie spotkałam)tego u siebie nie ma ^.^ Nie mogę doczekać się kolejnego wywiadu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mogę się doczekać kolejnego wywiadu :3
    Bardzo podoba mi się twój blog szczęgólnie nagłówek.
    Jeżeli chcesz zajrzyj do moich dwóch blogów :3
    my-little-world-by-kara.blogspot.com
    kawaii-by-kara.blogspot.com
    Mam do cb pytanie też jestm fanką k-pop szczególnie M-blaq ale jestem też ciekawa czy lubisz słuchać j- pop :3
    Zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń