sobota, 1 grudnia 2012

I mamy grudzień

Hej hej!
Gala MAMA za nami i mój uśmiech na twarzy gdy SHINee wygrało!!!!!! Cieszę się razem z nimi <3 Bo im się należało! Ubolewam, że moje Islandziaki nic nie dostały O.o  No ale gala za nami więc już nic się nie zmieni :) W piątek miała szkolenie ratownicze i taaaki przystojny pan ratownik był, że z tego szkolenia to bardziej pamiętam jego niż to co mówił xD Nie no żartuję. Oczywiście mam już teraz większe pojęcie o ratowaniu. Jednak była sytuacja która nas rozbawiła. A mianowicie pan ratownik pokazywał nam jak ratować człowieka gdy się zakrztusi i potrzebował ochotnika. No to poszłam xD A wiadomo, że aby uratować taka osobę trzeba stanąć z tyłu za nią, objąć w pasie obiema rękoma i mocno puknąć w brzuch. I ja tak stoję i on mnie tak objął w pasie(błagam bez skojarzeń :D) i pokazywał to na mnie....
Oglądam zdjęcia SHINee dla marki Eichitoo na RT i po prostu nie mogę uwierzyć w to widzę. Oni są tak bardzo lśniący i przystojni, że rozpływam się na ich widok *-* No nie wspomnę już o zdjęciach z gali, gdzie ubrani w garnitury chłopcy wyglądali jak bożyszcze nastolatek, którym zresztą są. Białe koszule, czarne garniaki i ich piękna uroda *-* nic tylko iść z nimi na ślub, studniówkę czy chrzest *-*
I mamy już grudzień a co za tym idzie będzie miała (jak to moja mama mówi) "zmiana dekoracji" czyli pojawi się nowa lista piosenek na grudzień i informacja o urodzinach. A urodziny ma teraz dużo osób m.in Onew i Minho, więc będzie dużo postów urodzinowych. Chciałam zmienić nagłówek, ale na razie nie znalazłam takiego co by mi odpowiadał xD 

Klata tego pana zawsze sprawia, że mam ciarki i nie mogę się opanować.
Jjong ty szatanie wcielony! *-*
Teraz potrzebuję tego pana ratownika, żeby na mnie reanimację wykonał xD 

Na czerwonym dywanie :)
Taemin i ta jego kita przy garniaku xD
Bling Bling jest tak lśniący, że aż mi dech zapiera *-*
Minho i Onew tacy dorośli, pełni męskości <3
A Key taka chudzinka xD

Minho...i ten pot spływający mu po szyi... 

I filmik, który mnie po prostu zabił. Te 30 sekund oglądania Jjonga...Ja nie jestem w stanie napisać nic więcej...Muszę dojść do siebie...

3 komentarze:

  1. Dopiero trafiłam na Twojego bloga, ale... Cholera, tak mi się spodobał, że ja nie mogę. Nie ma to jak na luzie opowiadać o swojej miłości do Azjatów i tak dalej. <3 Czytałam notkę poprzednią i jestem pod wrażeniem, że znajdujesz na to czas. To dopiero sztuka. Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jejjj urodziny Minho! Chciałabym im obu coś dać, ale nie ma jak. Też oglądałam tamte zdjęcia <3! Cudne są<3 normalnie aż skomentowałam haha<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Keya wgl patyczek jest *o*
    Szajniaki wygrały, jeej! Cieszę się bardzo :)
    Ale trochę bardziej z G-Dragona i Bangów, bo do nich pałam większą miłością <3
    Szajniaków odsłuchałam i powiem Ci, że to pierwsza piosenka(ew. teledysk) na której się popłakałam :')

    OdpowiedzUsuń