sobota, 22 grudnia 2012

Świątecznie

Moshi Moshi!
Specjalny świąteczny post :D Nie wiem kiedy coś napiszę, więc piszę dzisiaj xD
Pochwalę się wam, że dostałam 3 z niemca :D też się ciesze, bo nawet na tyle nie liczyłam O.o ale rozmowa kwalifikacyjna mnie uratowała. Wiecie, że za każdym razem co idę do Empiku to leci taka piosenka "Feliz Navidad", aż ją ostatnio ściągnęłam a kolega z teatru mi wysłał link na YT, na któym przez 10 godzin leci ta piosenka xD Również Islandziaki ją zaśpiewali :D A przeglądając YT znalazłam jak Islandziaki śpiewają "Poker Face" Lady Gagi. Co tu dużo mówić, lepsze niż oryginał :D
A, że Temin się nieźle bawi w Szwajcarii skacząc ze spadochronu, to ja się cieszę razem z nim :D No i chłopcy wstąpili jeszcze w specjalnym odcinku Music Bank oraz mieli swój pierwszy event w Japonii *-*, dodajmy do tego jeszcze kalendarz na którym wyglądają jak bogowie życia *-*
Przewidywany koniec świata nie nastąpił xD Chociaż liczyłam, że portal Wirtualna Polska bądź o2 będą huczały na ten temat to oba portale milczały na ten temat xD Zmieniłam szablon na blogu z opowiadaniem i "ukochani"hejterzy zdążyli mnie już skrytykować O.o Dziękuje wam bardzo za to :D Uwierzcie mi, że  tyle hejterów po mnie jechało, że najzwyczajniej w świecie nie robi to mnie wrażenia. 


Chciałam wam życzyć wesołych świąt!
Żebyście dostali wymarzone prezenty i żeby spadło u was dużo, dużo śniegu :D
A Mikołaj, którego spotkacie jak wychodzi kominem niech okaże się Koreańczykiem(lub kim tam chcecie xD)

SHINee - Last Christmas

F.T Island - Feliz Navidad



5 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, że najpierw opublikowałam post u siebie, a potem zajrzałam tu... nie sądziłam, że dziś też będziesz składać życzenia. Ach, żeby ten Mikołaj był Koreańczykiem... no w takie cuda to ciężko uwierzyć ;) Pozdrawiam cię serdecznie i cieszę się, że ty też się cieszysz ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne zyczenia :) Ja akurat mieszkam w Niemczech i tam poznalam mojego Azjate, wiec moze jeszcze oplaci ci sie polubic niemiecki ;) A wtedy wymarzony Koreanczyk sie znajdzie hihihi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, zapraszam do mnie :)

    http://www.herkruks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze: gratuluję trójeczki z niemieckiego! :D
    Po drugie: chyba wszystkie wykonania Koreańczyków są lepsze od oryginału! :D <333 A wersję F.T Island już dodaję do mojej playlisty ^^
    Tae to w ogóle wakacje sobie zrobił, bo na nartach jeszcze był... ^^ <3
    Dziękuję bardzo i Tobie życzę spokojnych i wesołych Świąt, duużo śniegu, mnóstwa prezentów, no i tego Mikołaja Koreańczyka ;D <3

    OdpowiedzUsuń