środa, 26 grudnia 2012

Idealny kamerdyner

Ohayo!
Dziś drugi dzień Świąt, wiec pomyślałam, że wypadałoby dać znać co u mnie. Ale u mnie wszystko w jak najlepszym porządku. Wigilia z rodzicami i braćmi przebiegła w spokojnej atmosferze, takiej ciepłej i rodzinnej. Co do prezentów to nie ma się czym chwalić. Razem z braćmi dostałam słodycze i tyle. Wiem, że jest trudno z pieniędzmi więc nawet o nic nie prosiłam. Ale wystarczyło mi, że byłam z rodziną <3 Wczoraj byłam u chłopaka, więc jakoś to zleciało. Na pasterce masakrycznie zmarzłam brrr. Za to co chwila gadałam z kuzynem xD a kuzynka nas upominała kekekeke.
Hong Ki oppa wygrał ranking na gwiazdę, z którą najwięcej osób chciałoby spędzić Sylwestra. Ja też bym chciała *-* Marzenie życia... Jonghyun na twitterze "narzeka", że znów musi spędzać święta w towarzystwie samych facetów. Biedaczek. A ja tak bym chciała być tam z nimi. Widzieliście kalendarz z nimi od SM. Wprost umarłam gdy zobaczyłam tez wszystkie piękne i cudowne zdjęcia. Tyle cudowności i ten motyw z drzewem, chłopcy jak ogrodnicy jacyś xD 
Znów mi się włączyła faza, co nie powinno nikogo dziwić. Tym razem na ledwo żyjącym, starym laptopie brata włączyłam sobie "Mei-chan No Shitsuji" dramę z Hiro Mizushimą jako nieskazitelnym kamerdynerem *-* Gapiłam się w laptop, a raczej w niego, nie mogąc wyjść z podziwu nad jego cudownością*-* Jeśli nie widzieliście tej dramy, to naprawdę musicie ją obejrzeć. Bo Hiro jako kamerdyner najwyższej klasy S spełnia w tej dramie wszystkie wymogi jakie powinien mieć facet idealny.
A wieczorami piszę opowiadanie. Ostatnio zostałam tak zhejtowana, że ryczałam ze śmiechu przed komputerem jak czytałam co anonimy mi piszą xD Niektórzy ludzie mają tak narąbane w głowie, że nie wiem skąd im się to bierze. xD Nie ubliżam anonimom, ależ skąd... ale ich komentarze mnie bawią, bo myślą, że mnie tym złamią czy zranią. Napisałam już 14 rozdziałów O.o i bardzo jestem z siebie zadowolona :) A tak sobie oglądam tą dramę i tam jest taki bohater Kento Shibata. Po dłuższej chwili się zorientowałam, że bohater mojego poprzedniego opowiadania nazywał się tak samo xD 

Perfekcyjność w każdym calu *-*
tylko czemu on rzucił aktorstwo? :(

epicka scena z dramy, na którą warto czekać przez 10 odcinków 
ahgasldkadjasldjkldfj

płaczę żwirem nad jego cudownością *-*

A jak chcecie obejrzeć dramę on-linę, to już niebawem będzie ona dostępna na Love Drama po wcześniejszym reuploadzie :)

A zostawiam was jeszcze z piosenką :)
Kim Hyun Joong - Save Today
tak, ten pan grał z dramie "BOF" razem z Minozem xD


źródła

1 komentarz:

  1. Też spędziłam święta na oglądaniu, tylko że nie dram, ale filmów, np. 'You're my pet', który oglądałam już w wakacje, ale wiadomo, Jang Geun Suk'a nigdy za wiele ;) Narobiłaś mi ochoty na tą dramkę, będę czekać, aż dodadzą na love-drama.pl On porzucił aktorstwo?! Nie wiedziałam... Szkoda, tak lubiłam dramy z jego udziałem, zwłaszcza za ten uroczy nieład na głowie, ma tak ślicznie ułożone włosy... Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń