sobota, 15 grudnia 2012

Minoz

Moshi Moshi!
Ale was zaniedbuje. Karce sama siebie, że tak rzadko piszę. Dobrze, że tyle Koreańczyków ma urodziny, to blog nie świeci pustkami xD U mnie wszystko jest naprawdę w porządku :D Miałam koło z niemieckiego, które jednak wolę przemilczeć xD Dostałam dwie świąteczne kartki od moich kochanych dziewczyn Velli i Gabi <3 Też powysyłam, ale naprawdę nie mam kiedy iść na pocztę O.o Wczoraj miałam wolne i pół dnia spędziłam z rodzicami w Pleszewie xD Bo czekaliśmy aż brat skończy szkolenie. 
Prezenty dla Minho i Onew od fanów(tych z Polski też) są niesamowite. Chłopcy dostali tyle pięknych rzeczy nawet iPoda o.O Jjong szaleje na lotnisku. Pewnie już widzieliście jego psią głowę? Nie mogłam opanować śmiechu :D Ten chłopak ma naprawdę niesamowite pomysły xD Dżong wariacie ty kochany <3Taemin był w Szwajcari.. Boże! To tak blisko od Polski, że chyba tam pojadę xD
Od wczoraj fazuje na Minoza. Co niektórzy mogą to zobaczyć na moim twitterze. Na tumbrl.com jest dużo gifów, które są tak piękne, że aż mi dech zapiera *-* Lee Min Ho oppa jest tak niesamowity, że aż go kocham <3 Jest pierwszym koreańskim aktorem, któremu cześć i pokłony oddaje :D Jest też dużo gifów z "Faith", które wam pokażę :)
Wiedzieliście, że dziewczyny z SECRET miały wypadek :( Zinger została najbardziej poszkodowana. Biedaczka.A w Krakowie jest DiscoMunication i mnie tam nie będzie buuuu :( 
Hong Ki pracuje nad nowym filmem, w wyniku czego zrezygnował z prowadzenia na jakiś czas M!Coundtown. Zastąpili go chłopcy z B1A4. Teraz jednak okazuje się, że oppa już nie wróci do roli prowadzącego i zrezygnował na dobre z tej funkcji. Powodem jest napięty grafik artysty jak i to, że sam zespół przygotowuje się do azjatyckiej trasy koncertowej i promocji w Japonii. Wczoraj dali koncert w Tajwanie, który odbędzie się także dziś. 

To jest dla mnie za wiele... te gify.. I oni razem...

Znęcam się nad sobą oglądając ich razem *-*  

Dać dziecku zabawkę xD

Piękny on i piękny jego uśmiech *-* 
mogę nie jeść cały dzień, patrzenie na niego mi wystarcza <3

Zostawiam was jeszcze z kochanym chłopcem Jonghyunem i jego"lewą ręką" xD
Czyli występem lśniącego z Immortal Song 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz