niedziela, 2 grudnia 2012

Spokojnie

Moshi Moshi!
Rozpieszczę Was i dziś też napiszę post xD Pół dnia pisałam nowe opowiadanie, potem miałam obiadek, poczytałam książkę i obejrzałam "Na  dobre i na złe". No i to w sumie tyle xD 
Wchodzę dziś na swojego chomika i patrzę mam ponad 8000 punktów O.o które wymieniłam sobie na transfer, który przeznaczę na pobranie piosenek xD Jak zwykle :D 
Szukam na YT jakiś fajnych japońskich, spokojnych ballad ale nic nie mogę znaleźć ;/ Znacie może jakiejś? Poza utworami Ayumi Hamasaki i Mai Fukui bo ich piosenki to znam :D 
Jutro mam dwa wykłady z Zagrożeń Bezpieczeństwa i wcale mi się nie podoba, że muszę wstać o 5:30. A jak zimno się teraz zrobiło, tylko mi śniegu jeszcze brakuje hehehe Tak czekam na ten śnieg a jak już zacznie padać to go będę miała dość. Zawsze tak jest. Ale przynajmniej będę miała cieplutko w pokoju bo tata dziś wniósł piec:) 
Słyszeliście jak SHINee i EXO na gali MAMA śpiewali "Lucifer" ja wymiękłam w chwili gdy EXO zaczęło śpiewać"Luszifer"... upamiętnię tą tragiczną chwilę minutą ciszy a potem przemilcze. 
No to tyle na dziś ode mnie. Idę oglądać "Faith" :D

Jak widzicie zmieniłam nagłówek, bo po prostu kocham to zdjęcie <3
Ten piękny pan zawrócił mi w głowie. *-*
Mogę godzinami paczeć na to zdjęcie, takie magiczne <3

Kaczorek kekekekeke :D

Taemiś, jakie zabójcze i śliczne spojrzenie...
rozpływam się *-*

I jedna z japońskich piosenek, którą polecił mi YT.
Namie Amuro - Love Story

3 komentarze:

  1. 5:30........ POWODZENIA:D

    Polecam tą piosenkę https://www.youtube.com/watch?v=8lJoOt7x6bE i inne utwory tej piosenkarki.
    Nie wiem, czy mogę nazwac to spokojną balladą, ale to śliczna piosenka gazzetowców<3 The Gazette - Cassis
    Podałabym więcej, ale pouciekały mi tytuły z głowy :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście uwielbiam słuchać Versailles - Episode. A słyszałaś może nową japońską piosenkę od 2AM? Tytuł to 誰にも渡せないよ Niestety, na YT nigdzie już nie da się znaleźć teledysku, ale spokojnie, od czego jest youku ;) http://player.youku.com/player.php/sid/XNDY5ODEzNzU2/v.swf Trzeba przeczekać reklamę, a potem już można oglądać MV. Ma już taką lekko świąteczną aurę ( są skrzypce, śnieg i szaliczki ^^). Pozdrawiam, daj znać, czy Ci się podoba, to mogę Ci polecić jeszcze inne piosenki

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie przed chwilą obejrzałam tego "Luszifera" w wykonaniu EXO. Padłam xD

    OdpowiedzUsuń