środa, 21 listopada 2012

Coś niefajnie

Ohayo!
Ostatnie dni były dla mnie masakryczne. Boli mnie gardło i jednym słowem chyba się przeziębiłam a tabletki coś mnie nie lubią bo nic nie pomagają ;/ No ale co zrobić? Chyba powinnam w końcu założyć kurtkę zimową a nie ja  cały czas chodzę w megagrubej i polarowej kurtce. Zobaczy się. Ale ogólnie to się czuję jakby mnie przejechał pociąg towarowy z węglem ;/
Zabieram się od tygodnia, żeby kupić sobie czapkę i jakoś nie mogę ;/ Ta za ciasna, ta za duża. Aigo! jaka ja jestem wybredna. Wspominałam wam, że miałam iść do oceanarium no ale nie poszłam. Okazało się, że oceanarium tam nigdzie nie ma xD Ale za to byliśmy na basenie i kupiłam sobie T-Shirt oczywiście w New Yorkerze.
Oglądam cały czas "Ukrytą Miłość" i naprawdę mam ochotę jechać do Meksyku i zasadzić Rodrigowi kopa w tyłek za to, że podpisał akt rozwodu z Lucianą. Aigo! ja tak przeżywam ten film, że wy sobie tego nawet nie wyobrażacie. Roselena - matka Rodriga - zbezcześciła i sprofanowała grób na cmentarzu... Psychiczna kobieta. Teraz lecą po dwa odcinki od 17 do 19 :D
Powinnam się uczyć na niemca bo omawiamy teraz rozmowę kwalifikacyjna po niemiecku i jutro facetka ma pytać ale, że czuję się jakby mnie pralka wyprała to za dużo do mojego łebka wiedzy nie wejdzie xD. W poniedziałek na wykładzie z Bezpieczeństwa wykładowca wspomniał o broni biologicznej i ja od razu zaczęłam go słuchać, bo mnie to bardzo ciekawi ten temat. Ogólnie działanie terrorystów i bioterrorystów  mnie ciekawi....może pracę licencjacką na temat będę pisać. No zobaczymy.

Arcydzieło autorstwa Tynki. 
Nie ma co, Tynka dała czadu xD
 Rysowała z głowy więc i tak jej świetnie wyszło :D
Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania obrazka bez mojej zgody. 

A ta piosenka chodzi za mną całe dnie. I po raz kolejny wolę japońską wersję niż koreańską xD
Chłopaczki moje kochane <3 Głos Jjonga na początku mnie wręcz zabija.... Taki cudny on <3 i Reszta też, taka lśniąca <3
SHINee - Stranger
z polskimi napisami 

5 komentarzy:

  1. Dokładnie. Ja również kiepsko się czuję, życzę więc zdrowia Tobie i sobie ;) Również wolę japońską wersję Stranger. Była pierwsza i zdążyła mi tak wejść w głowę, że przyzwyczaiłam się tylko do niej. I jeszcze jedno: cudne tło z Key ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem jak się czujesz, masakra! Więc kurujmy się wszystkie! :)
    Ja też jestem wybredna co to czapek, szalików i w ogóle, dlatego cieszę się, że dostałam komplet od przyjaciółki na urodziny ^^
    Rozmowa kwalifikacyjna po niemiecku!? o.O To dla mnie za wiele... powodzenia!
    Rysunek cudowny! :D
    A ja bardziej osłuchałam się w koreańskiej wersji ^^ Jednak i tak piosenka jest wspaniała <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Założyłam bloga o tematyce SHINee, serdecznie zapraszam, jeśli masz ochotę ^^
    http://pearlaqua-shineeworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie! Nie da się słowami opisać jaka ta piosenka jest wspaniała ^^ A jak cał teledysk wyjdzie to ja chyba zaliczę zgon.. xd
    A gdzie oglądasz tą dramę? Na jakiejś stronie czy cuś? :)

    OdpowiedzUsuń