sobota, 24 listopada 2012

Sobotni dzień

Moshi Moshi!
Jako, że dziś sobota to tradycyjnie jadę do Kalisza xD Wrócę tradycyjnie koło 23-24, więc piszę teraz posta, bo potem nie będzie kiedy. Bardzo mnie uciszyła wiadomość, że SeungHyun oppa z F.T Island ma dziewczynę! Z jednej strony mi smutno, bo jednego przystojnego pana do wzięcia mniej xD Ale tak serio to się cieszę <3 Wiadomo jak gwiazdom jest trudno utrzymać swój związek, dlatego mam nadzieję, że mu powiedzie i że wkrótce się dowiemy kim jest ta szczęściara. 
I wyszedł krótki teaser do nowej piosenki SHINee. Myślałam, że umrę *-* motyw z balonikami, chłopcy tacy romantyczni... Rozpływam się... *-* Jeszcze wrócę do F.T Island. Ostatnio ukazało się kilka zdjęć chłopaków dla jednego z magazynów. Błagam....Jak zobaczyłam lidera to doznała szoku...Wyglądał jak nie wiem co. Aż mi brakło słów, żeby to opisać, no ale taka była koncepcja tej sesji, więc mam nadzieje, że nie będzie tak na co dzień wyglądał xD
Podczas oglądania 12 odcinka "Faith" stwierdziłam, że to jeden z najlepszych odcinków do tej pory. Choi Young pogodził się z panią doktor i relacje między nimi wracają do normalnych. Oczywiście nie mogło zabraknąć epickich tekstów i zabawnych scen. No ta drama jest świetna! A w tym czasie, gdy czekam na polskie napisy oglądam po raz drugi "Hana Yori Dango". Mam dziwny sentyment do tej dramy i jest ona jedną z moich naj. Nie tylko dlatego, że losy Makino i Tukasy są ciekawe, ale gra tam Shun "Ogórek" Oguri :D 
Oooo i jeszcze pewnie wszyscy znacie J-Min. To ta wokalistka, która śpiewa "Stand Up" w dramie z Minho "For You In Full Blossom". Właśnie wydała dwa japońskie single. No nawet mi się podobają :) Oczywiście utwory możecie pobrać z mojego  CHOMIKA

Wspomniane wcześniej zdjęci Hong Ki xD
Jak go wielbię, tak tu mi się nie podoba :(


Epicki tekst z dramy "Faith".
Nie mam pytań.... a Limięcho tylko o jednym myśli... 
Naprawdę... Co za człowiek xD
zabrania się kopiowania, bez podania źródła

A na koniec mam dla was piosenkę lśniącej piątki. Zawsze jak słyszę ten utwór i idę na uczelnię, to sobie podśpiewuję refren i skaczę po ulicy zwracając na siebie uwagę xD Ale ta piosenka tak ma. Nie można przy niej siedzieć spokojnie :D Pierwszy raz ją usłyszałam, podczas oglądania dramy "BOF" i od razu ją polubiłam bo jest taka skoczna i wesoła :D
SHINee - Stan By Me
wersja live ;)

2 komentarze:

  1. Trzeba się cieszyć ze szczęcia swojej gwiazdy :)
    Średnio podoba mi się zdjęcie, jakoś nie pazuje to do niego :)
    A jakie było moje zaskoczenie jak usłyszałam SHINee w dramie! Hehe :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie podpis, to w życiu bym nie zgadła, że to Hong Ki.
    Ah, te epickie teksty z dram ;)
    A piosenka bardzo przyjemna, przyznam bez bicia, że jej wcześniej nie znałam. Gdy już tak kolejny raz słyszę ten refren, to nawet wkręca ;) A szczególnie, jak śpiewa Key ^^ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń