czwartek, 1 listopada 2012

Dzień wspomnień

Hej wam dziś!
Pierwszy listopada i kolejny miesiąc przede mną i przed wami. Wszystkich świętych nie jest smutnym dniem, tylko wesołym, bo trzeba się cieszyć, że osoby, które odeszły mają lepiej tam w niebie. Przynajmniej ja to tak odbieram. Jak byłam mała i zdechł mi pies, to też myślała że idzie do nieba xD Ale nie,teraz już mam inny sposób patrzenia na świat. Wróciłam właśnie z cmentarza, bo tak zaczęło padać, że to się w głowie nie mieści O.o Jezu! Umarłam.... do kupienia już są kolejne płyty z SHINee. Musiałbym chyba wygrać w totka, lub okraść bank, żeby mnie było stać na te wszystkie piękności, któe możecie zobaczyć TUTAJ <3 
Ceny mnie zabijają, a ja tak bardzo bym chciała to mieć :-( 
Jutro oczywiście jest wolny dzień i muszę go jakoś zagospodarować xD Na resztę dnia nie mam żadnych planów. Pewnie odpalę bez internetowego laptopa i będę dalej pisać opowiadanie :) Przeczytałam właśnie, że w serialu "Glee" będą tańczyć "Gangnam Style"... ja naprawdę nie chcę tego oglądać. Fenomen tej piosenki sprawił, że zmieniłam nastawienie i chyba już nie chcę by SHINee czy F.T Island było puszczane w polskiej TV.
Jeśli komputer będzie miał dobry nastrój to napiszę coś wieczorem. 

Piękny chłopiec, idealny mężczyzna, zabójczy przystojniak <3

Fancam z koncertu z Hong Kongu z moją Pandzią Jonghyunem <3
Sami zobaczcie,to jest tak śmieszne, że aż zabawne xD
Kocham go <3

1 komentarz:

  1. Tak, ja też jestem przeciwna, by k-pop rozpowszechnił się na tyle, by w Polsce był dostępny dla każdego. Już "Gangnam Style" w zupełności wystarczy. W szkole u mojej siostry można słyszeć takie dialogi typu "ty będziesz tym grubym, a ja tą rudą". A co by było, gdyby k-popowe boysbandy się rozpowszechniły? Nie, nie jestem samolubem, ale wolę mieć SHINee, Big Bang, Block B, CN Blue, FT Island, etc. tylko dla siebie ( i dla innych prawdziwych fanów, którzy znają specyfikę tego rynku). Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń