środa, 31 października 2012

Na szybko

Moshi Moshi!
Wiecie, naprawdę nie miałam kiedy napisać. Jak wróciłam ze szkoły, to zjadłam obiad, potem poszłam zrobić dynie na Halloween(czy jak to się piszę) xD no a potem oczywiście "Ukryta miłość"Miłość Luciany i Rodriga jest taka słodka, że aż im czasem zazdroszczę. Rano miałam wykład z Zagrożeń Środowiska i było nas tylko 15 osób o.O zajebista frekwencja, nie ma co. Potem była jeszcze statystyka i ćwiczenia z Zagrożeń środowiska, na którym robimy projekt. Chciałabym pisać częściej, ale mam głupi komputer. Bo tak on się sam wyłączą a ja nie wiem czemu. 
Brat mi oddał swojego starego laptopa, ale nie mam kabla, żeby tam podłączyć internet, wiec mam laptop, ale nie mam internetu kekeke, więc piszę tam sobie nowe rozdziały na bloga z opowiadaniem. Tym co jeszcze nie wiedzą, Replay Team organizuje kolejną akcję urodzinową. Tym razem dla Onew i Minho. Więcej informacji TUTAJ. No i jeszcze taka sprawa, że można głosować na swoich koreańskich faworytów w plebiscycie MAMA 2012. Oczywiście na SHINee też można, wiec ja każdego dnia oddaje głos, ale moje chłopaczki przegrywają z Super Junior :(. 
Głosować można TUTAJ. Lubię SuJu a najbardziej Yesunga i Siwona, no ale lśniącą piątkę to ja kocham <3 A Siwon ponoć chce zapuścić włosy O.o Aigo! Jak on będzie wyglądał w długich włosach, to ja nie wiem xD.
Key  na portalu m2d wstawił swoje zdjęcia z Hallowen, normalnie umarłam xD. Zresztą sami zobaczcie TUTAJ
Nie zamęczam was już, więc miłej nocki, a na miły początek nocy zostawiam Was z utworem, którego słucham  namiętnie od kilku dni.

 Chłopakom z Wonder Boyz w tej piosence pomaga duet Davichi i Lee Hae Ri. Utwór naprawdę mi się podoba, szczególnie wokal dziewczyn z Davichi. Zresztą sami posłuchajcie. Dodam jeszcze, że piosenka pochodzi z nowego albumu zespołu "Open The Door", który wydali w październiku.
Tytuł jest dość długi xD
 Wonder Boyz (원더보이즈) - 비애 Part 2 (Sorrow Part 2) 
(Feat. Lee Hae Ri of Davichi)
 A całą płytę chłopaków możecie pobrać z mojego chomika TUTAJ





;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz