niedziela, 14 października 2012

Pierwszy i ostatni

Annyeong!
Wystarczy, że nie ma mnie jeden dzień na komputerze, a ja już nie wiem co się dzieje. Czy to normalne? Nie chyba nie. Jeeeeny muszę robić jakiś głupi projekt na uczelnie. Kolega oferował, że ma materiały to  będzie łatwiej a tu dupa, bo nie mogę się z nim skontaktować ;/ Ku*wa no. Już bym chyba wolała się uczyć niż robić projekt. Wybaczcie, że klnę ale czasem naprawdę trzeba. No wczoraj byłam u Artura bo miał urodzino-imieniny no i poszłam z Damianem. Wódka się trochę lała, ale na szczęście nie do mojego kieliszka. Jak pojechałam do Kalisza, to poszłam do Artura do pracy i jeden z jego kolegów do mnie tak "To ty jesteś ta słynną narzeczona Damiana?" a ja brecht. No serio kekekeke. Taaa, Damian chyba im za dużo o mnie opowiada skoro jestem sławna :D A no i nie jestem jeszcze narzeczoną :)
Jutro mam wolne, ale nie oznacza to całego dnia przed komputerem, choć bardzo bym chciała, bo napisałabym bym kilka postów, zaplanowała je i bym nie musiała się martwic, że zostawiam was bez posta kekekeke. 

To wszystko muszę umieć na sesję O.o
Muszę zacząć już sobie to opracowywać, bo nikt za mnie tego nie zrobi
Pojęcia o terroryzmie mnie bardzo ciekawią.


Wracając do k-popu "Run With Me" mnie wręcz oczarowywuje! Ta piosenka jest genialna! 
A SHINee śpiewało "Dazzling Girl" na żywo. Umarłam. Ta choreografia mnie zabija. No i nasze chłopaczki były w komplecie,i cały czas byli uśmiechnięci i tak się sama nawet do monitora uśmiechałam ;) A no i odbiło mi się o uszy, że będą kalendarze  z SHINee... zgon... Tylko za bardzo nie ogarniam, bo na E-bay nie mogę znaleźć - chyba że jeszcze nie ma xD. Zresztą teraz i tak ich nie kupię, bo oppa już mi tego nie za sponsoruje :( Więc jeśli kupię to w grudniu jak już wszystko mi wykupią buuuu. Moje jedyne źródło finansowe dość długo jeszcze mnie będzie trzymać w niepewności. Eh... A ja tak bym chciała SHINee. I F.T Island. I BEAST. I Lee Min Ho. I Mir'a. I wszystkich ich bym chciała.

Nie chcę żebyście się rozpływały nad cudnymi zdjęciami to zostawiam was z piosenką
GAVY NJ - LADY KILLER

Oczywiście piosenkę możecie pobrać z mojego CHOMIKA :)


1 komentarz:

  1. Dzięki tobie obejrzałam występ SHINee na scenie. Nie potrafię tego racjonalnie wyjaśnić, ale jak widzę naszych Lśniących, to się cieszę jak dziecko cukierkami ;) Tańczą z takim przyklejonym uśmiechem na twarzy, a przecież ile to wymaga wysiłku i licznych treningów. Wiem, taka jest ich praca, taki kierunek w życiu wybrali... A ja to oglądam i nucę razem z nimi ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń