wtorek, 2 października 2012

Wczoraj

Hej hej.
Ja tylko na chwilę. Chcę wam napisać, że jestem naprawdę BAKA!!! i że moje modlitwy nic nie pomogły ;/ gdyż znowu nie zdałam mikro. Wiem czeka mnie pisanie tego samego po raz V. Ile wczoraj się naryczałam z tego powodu, to nawet nie wiecie. Załamało mnie to totalnie. Naprawdę nie mam słów na tego cwela. Pisało nas 17 osób a zdało tylko 5. Fajnie, nie. Super, po prostu zajebiście no.Mama nic nie wie, że nie zdałam i tak ma zostać. Dosyć ma stresu, ja jej nie chce jeszcze bardziej dobijać. Napisze wieczorem coś więcej. Teraz idę oglądać 11 odcinek dramy z Mihno :)

A wam zostawiam  moich Islandziaków
F.T Island - You'll Be In My Heart ( wersja live)




2 komentarze:

  1. [SPAM! – przepraszam] !Nastolatek świat! to blog dla każdego, nie tylko dla tych najmłodszych! Nasz blog się nie rozwija i stoi w miejscu, dlatego sięgnęliśmy do takich prób reklamowania go. Liczymy na pozyskanie nowych wiernych czytelników. http://natolatekswiat.blogspot.com Zajrzyj może akurat znajdziesz coś dla siebie, zostaw komentarz :D
    Przykładowe tematy
    *Paris, I will come there! (czyli prawdy i mity o tym mieście, zdjęcia własnego autorstwa)
    *Dlaczego nie warto mieć chłopaka? (czyli pocieszenie dla singielek!)
    *Feminizm - dobra inicjatywa czy głupota?
    *Czym jest miłość? Idealny facet z mojej listy. (recenzja filmu i „o tym idealnym”)
    *Darmowe kosmetyki, jesteście chętne? (Jak zdobyć darmowe kosmetyki)
    *Malowanie paznokci metodą wodną - Water Marble

    a już niedługo zapraszamy na ROZDANIE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, moje pocieszanie na nic się nie zda. Musi minąć trochę czasu, by się pozbierać, zawsze tak jest. Trzeba być silnym, sprawiedliwości nie ma, ale musimy wierzyć, że nam się uda. Powodzenia, hwaiting!

    OdpowiedzUsuń