piątek, 19 października 2012

Filmik

YouTube to źródło filmików, które czasami wzruszają i mnie. Szukając śmiesznych filmików z Islandziakami trafiłam na fragment jednego z koreańskich programów w których chłopcy byli gośćmi. 
Hong Ki i Jonghun śpiewają fragment "Severely". Jak usłyszałam Hong Ki oppe to aż mnie zamurowało. Tak zaśpiewać potrafi tylko on ale niestety znów ma problemy z głosem :(. Jako główny wokalista odwala naprawdę kawał dobrej roboty i naprawdę go podziwiam, że tak daję radę z wszystkimi piosenkami, dlatego martwię się o niego, żeby głosu nie stracił ,bo chyba bym "umarła". 

Na filmiku Hong Ki śpiewa aż do 5 oktawy a Jong Hun do 3 :)


 Robi wrażenie, co nie?I nie mówcie mi, że on nie umie śpiewać.



PDA

1 komentarz:

  1. Adnsjnvco...! BOSKIE <3 OJ, potrafi śpiewać, oj tak...! <3 Aż sobie zaraz puszczę tą piosenkę <3 Podoba mi się 0:10 sekunda jak śpiewa i do 4, piątka to już tak no xd męczące torche i dla głosu... ;)
    Właśnie, bo bym znowu zapomniała napisać, że masz cudny nagłówek! ;D <3

    OdpowiedzUsuń