wtorek, 9 października 2012

Teatr

Ohayo!
Wczoraj wspominałam wam o zajęciach z teatru na które chodzę. Trafiłam na nie przeglądając stronę kaliskiego teatru. Pierwszy raz gdy tam poszłam, czułem się dziwnie, bo nikogo nie znałam i w ogóle. Jednak już po 3 zajęciach zakumplowałam się z kilkoma osobami i było lepiej. Nasz nauczyciel i zarazem aktor teatru pan Marcin z początku nie wierzył, że mam 20 lat kekeke. W sumie mu się nie dziwie, bo wcale nie wyglądam xD  
Wracając do teatru,podzieliliśmy się na grupy, w których pracowaliśmy i przygotowywaliśmy scenariusze. Moja grupa wybrała parodię "Romea i Julii" w której grałam nianię Julki. To była tragiczna komedia xD Razem z resztą grup zrobiliśmy mini pokaz, na który przyszli moi rodzice, brat i chłopak kekeke. Aigo! Teraz jak sobie przypomnę tą sztukę, to wydaje mi się ona denna i płytka. Nie wiem czemu... chyba się starzeje xD Teraz przygotowujemy skróconą wersję "Igraszek z diabłem", gdzie będę grała Kasię kekekeke :D 

Kaliski teatr im. Wojciecha Bogusławskiego

Miałam w końcu zajęcia z wf. Razem z dziewczynami zapisałam się na siatkówkę.(WF od 8 rano - Aigo! Kto to wymyśla?) Ale dziś sobie nie pograłam za dużo, bo byli chłopacy to oni wszystko robili kekeke, zresztą coś się źle czuje i może też dlatego.
Powinnam jeszcze wieczorem coś napisać,ale zobaczymy. 

Zostawiam was z japońską piosenką, która naprawdę wpadła mi w ucho, mimo że podchodzi gdzieś tam pod rock :) Na piosenke trafiłam podczas słuchania audycji na radiu Aoi
Rookiez is Punk'd - Complication 
z anime "Durarara"(którego nie oglądałam xD)
wersji live, gdyż tej piosenki jest więcej coverów niż oryginalnych wykonań xD


1 komentarz: