wtorek, 2 października 2012

Nie mam słów

Moshi Moshi!
Jak pisałam w poprzednim poście mam dość już naprawdę. Bo to, że zaliczyłam rachunkowość na 3,5 to akurat też jest ciut ważne, ale jestem załamana tą mikro ;/ Moje nerwy naprawdę już są zszargane. Może powinnam iść coś z tym zrobić? Do dziekana czy coś. Sama już nie wiem. Jestem bezsilna. OTOKE?.Potrafię jednak się podnieść i iść dalej. Akurat, to, to potrafię. 
Bo jak już pisałam oglądanie dram czegoś potrafi nauczyć! Zatem oglądajcie dramy kekekeke. Sprawdziłam właśnie pocztę i bardzo się ucieszyłam gdy zobaczyłam e-mail od Postcrossing.com, że moja pocztówka do Holandi już doszła :) Osoba która ją dostała bardzo się ucieszyła i podziękowała na pocztówkę! To naprawdę miłe uczucie :)
Aigo! Rodrigo się nie ożenił z Galą! Jak się ciesze. Powiedział Luciane, że ją kocha. A Roselena(matka Rodriga) wyrzuciła biedną Lucianę :(

Dziś uratowałam psa. To znaczy tak, wracałam ze sklepu i zobaczyłam, że leży pies na środku drogi i jeszcze żyje. Samochody go omijały,żeby go nie dobić. Psina miała rozjechane dwie tylne nogi :( Zabrałam ją z tej ulicy i zanosiłam do sąsiadki, bo to był jej pies. Ale normalnie to był tak smutny widok, jak ona chciała iść ale nie mogła i się czołgała :(
Bo SHINee poprawia humor, sprawdzone przeze mnie kekekeke. No bo tak. Mordki kochane, które są zawsze gdy ich potrzebuje. Na tapecie w telefonie, ale to nic <3 A już niedługo będę spała z całą lśniącą piątką!(jak to brzmi) ale będę miała poduszkę z ich zdjęciem kekekekeke : D Więc to tak jakbym spała z nimi <3
Jutro idę na 8 do szkoły i siedzę do 13:15.... Mam jeden wykład i ćwiczenia. 
Hwaiting Anylka!! - mówię sama do siebie xD
Wczoraj podczas czytania książki "Krew Aniołów" utkwiło mi w głowie jedno zdanie.
"Jak ktoś tak piękny może istnieć? To niemożliwe" - to sie naprawdę odnosi do całego SHINee <3
Już was nie zanudzam, więc pooglądajcie sobie piękne SHINee :D

Czy mi się wydaje czy on nad czymś myśli?
Pewnie o mnie kekekekeke
Przesadzam, naprawdę nie powinnam. 

Wiecie, jak wybierałam zdjęcia i zobaczyłam to oraz Onew to się sama do siebie uśmiechnęłam,
bo oni tacy piękni i uśmiechy mają takie łobuzerskie :D

I Key, w tej swojej cudnej czerwonej koszuli <3

no radosny Onew= banan na twarzy :D


wcielenie piękna i spokoju, Minho Piękny I kekekek- jak król xD

 ta niewinna minka Taemina mnie rozwaliła :D

Ksiądz Minho? Nieeee, nie widzę go w tej roli xD

I tradycyjnie już piosenka. Faza na OST z dramy trwa, więc czas na kolejny utwór. Tym razem będzie to Super Junior KRY i ich piosenka SKY. Z początku jakoś mi nie przypasił ten kawałek, pewnie dlatego, że to Super Junior, ale tu nie o tym. Ale teraz naprawdę się wkręciłam.

Super Junior KRY - SKY
"For You In Full Blossom" OST


1 komentarz:

  1. Ja mam jutro ciężko - od 8 do 17. Masakra. Mam nadzieję, że trochę to skrócą, bo to właściwie takie lekcje organizacyjne. Tez mam SHINee na tapecie w kompie, a zdjęcie Key na telefonie. SuJu chętnie wysłucham, ale później, bo teraz u mnie leci radio Aoi ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń