piątek, 19 października 2012

Urodziny

Jak zdążyliscie zauważyc dodałam zakładkę urodziny + teraz dodatkowo jeszcze by nieco urozmaicić bloga będę dodawała z boku krótkie info i zdjecie osoby obchodzącej urodziny.
Tak się złożyło, że dziś swoje 20 urodziny obchodzi Kim Ji Won (kkee ma tyle samo lat co ja). Ji Won urodziła się 19 października 1992. Jest aktorką i modelką. Poznałam ją dzięki dramie "For You In Full Blossom"/"To The Beautiful You" czyli koreańskiej wersji znanej wszystkim dramy "Hanazari no Kimitache"(ja wolę określenie "drama z Minho" xD"). Ji Won gra tam gimnastyczkę Seol Ha Na zakochaną w Tae Joon'ie.
 
Z jednej strony jej nie polubiłam, bo była taka zawistna, ale zauważyłam, że gdzieś tam pod tą skorupą twardej dziewczyny kryje się jej drugie, to lepsze oblicze. Ma u mnie małego plusika, że nie wydała tajemnicy "Gąbeczki" tylko zachowała to dla siebie. Ji Won grała również w takich dramach jak "What's Up" oraz "High Kick 3", jednak żadnej z tych dram nie widziałam. Aktorka sama w sobie nie grzeszy  urodą i jest naprawdę ładna, ale nie wygląda na swoje 20 lat
 
Saengil chukha hamnida  Kim Ji Won!!


 
PDA


1 komentarz:

  1. Hahah, też wolę określenie 'drama z Minho' i tak z siostrą mówię XDDD <3
    Świetny pomysł z tymi urodzinami, na prawdę, przynajmniej poznam parę osób ^^
    Ładna jest, ale nie wygląda na 20, czyli że wygląda na młodszą czy starszą? ;>
    Gif jest przeuroczy ;D

    OdpowiedzUsuń