poniedziałek, 8 października 2012

Z facebooka

Hej Hej! 
Pogoda jest okropna. Zimno, wieje i czasem pada. 
Na uczelni w porządku. Miałam pierwszy wykład z wyszkolenia strzeleckiego, który o dziwo był dla mnie ciekawy, co się rzadko zdarza. Pisałam już, że będę się uczyć strzelać? No bo będę kekeke. W końcu doszłam do porozumienia z bloggerem i mogę dodawać automatycznie posty :D ten, który teraz czytacie własnie jest tak dodany. Pewnie w tej chwili siedzę na zajęciach z teatru, o których wam jeszcze napisze :)


Jako, że Facebook to bardzo dobre źródło różnych fajnych zdjęć moich Koreańczyków, to chciałam się wami podzielić niektórymi zdjęciami.  Bo to aż żal ich nie pokazać tu na blogu kekeke.

ta jego czapka,i ta kurtałka xD... Dżebal, Hong Ki, jak cię kocham tak wyglądasz  tu jak jakiś artysta- malarz, która nie ma czasu na nic, tylko maluje i maluje  ... xD

Limięcho... błagam nie rób mi tego. Nie dość, że SHINee mnie wczoraj zabiło, to jeszcze ty to robisz *-*

Ukochany parring Lee Min Ho & Park Ming Young <3
Swoją drogą wszystkie paringi, które Limięcho stwarza w dramach są cudowne!

z dramy "You'r Beautiful"... padłam ze śmiechu kekekeke

Tak, Hong Ki wiem , że masz fajnego psa, wiem też, że sam jesteś fajny :D

zabójcza mina :D

2 komentarze: