środa, 3 października 2012

Chcę wakacje

Hej, hej!
Zaledwie 3 dni na uczelni a ja już mam dosyć. Serio, to jest możliwe. A jeszcze dziś siedziałam od 8 do 13... za długo.... Na wykładzie z Zarządzania Ochroną Środowiska spałam, bo był tak nudny. A na ćwiczeniach z tego przedmiotu robimy jakiś projekt. Grupa ćwiczeniowa nawet jest w porządku :D
Głowa mnie z lekka boli i jestem jakaś zmęczona. Fatalnie się czuję.
Już niebawem koniec dramy "For You In Full Blossom" a ja dopiero oglądam 11 odcinek. Ale nie mam co narzekać, bo masterka  polskiej strony o SHINee ma też inne zajęcia a nie tylko tłumaczenie dramy. Dlatego czekam cierpliwie :)
Jutro o 13:30 mam tylko ćwiczenia z niemieckiego kekeke. Będziemy prosić wykładowczynie by nam przełożyła na wtorek :)

Już po raz kolejny zostałam zostałam oznaczona na blogu, więc sama postanowiłam się w to zabawić. Wszystko polega na otagowaniu 5, 10 lub 15 blogów które czyta się najczęściej.Dziękuje tym razem KASI, która mnie otagowała. Wybranym blogom wręczą się znaczek 
"So Sweet Blog Award"

Oto moja(skromna) lista 5 blogów, które czytam najczęściej.






Jeszcze coś potem napiszę ;*

1 komentarz: