wtorek, 30 października 2012

I'm Back

OHAYO!
Mordki moje kochane, jak się stęskniłam za blogowaniem to nawet nie zdajecie sobie z tego sprawy. Ale już dziś do Was wracam i jak na razie nie zanosi się na to bym was zostawiała (no najprędzej to w styczniu jak będzie sesja xD). Uwierzcie mi, że to był ciężki tydzień dla mnie. Nauka mnie dobijała i nie raz miałam ochotę zostawić te durne przepisy, wejść na bloga i napisać posta. Ale wytrwałam i opłacało się. Dziękuje Wam za miłe komentarze, które zostawialiście i że czekaliście na mnie kekeke. Egzamin zaliczyłam na 3,5! Co mnie mega, ale to mega cieszy. Co za tym idzie zostałam dopuszczona do egzaminu praktycznego ze strzelania  który odbędzie się 13 listopada. Dziś na kolejnych zajęciach z wyszkolenia nadal ćwiczyliśmy strzelanie m.in z kałasznikowa. Matko! żebyście wiedzieli jakie cholerstwo jest ciężkie i jeszcze musieliśmy przyjąć postawę leżącą (łokcie do tej pory mnie bolą). 
Jak zobaczyłam ile zdjęć mojej lśniącej piątki adminka dodaje na facebooka to aż mnie to przeraża i cieszy jednocześnie. Przeraża - bo nie nadążam zapisywać xD a cieszy bo tyle nowych zdjęć moich mordek kochanych <3 Zdjęcia pochodzą z koncertu w Hong Kongu. Dżong jako panda, Key i jego Kaczor Donald, Taemin jako muchomor z Mario xD, Minho miał bodajże kocie uszy(o ile dobrze zauważyłam) tylko u Onew nic nie zauważyła. Koncert był cudowny, pełen emocji, piękną i radości. 
SHINee po raz kolejny pokazali, że są niesamowici <3 Mogłabym was zasypać masą zdjęć, ale pewnie niektórzy z Was już je widzieli :) Odpowiedź na jedno z pytań anonima, który pytał o napisy do dramy "Faith". Cała drama z napisami jest do pobrania na forum BAKA ;) Miałam Wam do napisania tyle rzeczy ale połowy zapominam xD Odezwę się jeszcze jutro. 

Macie na dobranoc Pandziocha mojego <3
Cr:Jeiink@twitter

I jeszcze zostawiam Was z piosenką uwaga hiszpańską! Tak dla odmiany ;]
MKR - Algun dia


;*

2 komentarze:

  1. Pewnie, że czekaliśmy <333
    Gratuluję zdania egzaminu, cieszę się, że się cieszysz ^^ Gratuluję również wytrwałości w nauce :)))
    Uwierz mi, że domyślam się jakie to jest ciężkie i współczuję, że Cię boli, ale chyba podoba Ci się to, co? ;> :D
    Taaak, tyle SHINee ostatnio, a ja nie oglądam tych zdjęć, bo chcę oglądac i przy okazji zapisywać na dysk, ale nie mam czasu xD Choć pojedyńcze widziałam i Onew trzymał banana, widziałaś? XDD <333 Kochane nasze SŁODZIAKI! :D <3333
    Trzymaj się i czekam na nowe notki ;*** <3
    Widzę, że kolejne cudowne gwiazdy będą obchodzić swoje urodziny w listopadzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że wróciłaś, w dodatku w dobrym humorze. Tak, z uśmiechem oglądałam te wszystkie fotki z koncertu. Jedyne co mnie trochę przeraża, to Jonghyun uciapany tą czerwoną farbą. Czy to jakaś symbolika, nawiązująca do piosenki czy bajer na Halloween? Wiesz coś o tym? Oglądałam 2 filmiki na YT, żeby się przekonać, jak to wyglądało. Osobiście nie lubię takich rzeczy... Za to sam jego wokal jest powalający... Trzeba przyznać, że resztą koncertu jestem po prostu urzeczona

    OdpowiedzUsuń