piątek, 12 października 2012

Wieczorkiem

Ohayo! 
W Internecie jest tyle piękna, że ja przestaje istnieć. Błagam, no. Jak oglądałam filmiki z M!Countdown, które było wczoraj w Tajlandii z moim kochanym F.T Island i BEAST to aż umarłam. Hong Ki to wariat słodki <3 a Yoseob tańczył w deszczu kekeke. Występy możecie obejrzeć TUTAJ :D 
Tak bardzo się rozpływam, że maskara i jeszcze jestem taka happy, że jeeeeny! Teraz będę sobie zapisywać zdjęcia SHINee i BEAST, bo mam zaległości xD. To ostatni dziś, więc zapodam wam jeszcze kawałek który kocham, wielbię i żyć nie mogę jak nie posłucham tej piosenki xD

BEAST - Fiction
z polskimi napisami

Wybaczcie, że taki krótki ale jak widzę ile mam roboty to aż mi się nie chce, a jeszcze chciałam dramę obejrzeć :( 
Do jutra ;*

2 komentarze:

  1. Lubię tą piosenkę :)
    Ach, new zdjęcia :D Zapisuj, zapisuj <3
    Hwaiting! Uwiń się szybko z robotą i oglądaj dramę ;*

    OdpowiedzUsuń