czwartek, 11 października 2012

Kochaś

Ohayo! 
Korzystam z niezawodnej opcji bloggera i piszę kilka postów naraz, ustawiam datę i dodają się automatycznie.To mi naprawdę ułatwia pisanie, zwłaszcza jeśli mam mało czasu. Dziś na ćwiczeniach z "Wyszkolenia Strzeleckiego" omawialiśmy różne rzeczy dotyczące broni. 
Nawet każda osoba dostała broń do ręki, musiała wyjąć i włożyć magazynek(oczywiście był pusty xD), przeładować broń i strzelić. Cholerstwo było jednak trochę ciężkie kekeke :] Wykładowca nam mówił, że jak będziemy strzelać naprawdę to mamy nie zakładać butów na "obczasie" xD - rozwalił mnie. W ogóle mnie to uczą same szychy np: wykładowca od "zagrożeń bezpieczeństwa" to jakiś ważniak z Akademi Obrony Narodowej w Warszawie, ma jakieś wojskowe stopnie i chyba każdy rodzaj pistoletu w domu kekeke. Normalnie strach się bać xD

Facebook nadal raczy mnie pięknymi zdjęciami kekeke tym razem padło na Lee Min Ho, który swoim wdziękiem umila mi przeglądanie Facebooka :D

taki tu trochę niepewny, wystraszony.

`jestę dresę` xD

jego piękne, białe ząbki, jego piękny radosny uśmiech;]

on nawet w długich włosach, w dramie "Faith" wygląda jak bożyszcze <3


A robię tak samo za każdym razem gdy widzę moich pięknych, kochanych Koreańczyków <3 
kekeke
tu akurat mamy uroczego Jang Geun Suka :D
źródło

Post dodany automatycznie ;)

1 komentarz:

  1. Ciekawie masz na tych zajęciach ^^
    Mówisz strach się bać... ciekawe co byś powiedziała jakbyś zobaczyło co mój tata ma xD Baaardzo interesuję się historią, ma dużo 'starych', przedwojennych, wojennych i powojennych broni, sprzętów itp. xD
    Cudowne zdjęcia, on ma taki piękny uśmiech <3
    No i ostatnie foto, HAHAHAHA, no bywa, nie? XDD

    OdpowiedzUsuń