sobota, 3 listopada 2012

Sobota

Moshi Moshi!
Dziś taka piękna pogoda. Świeci słońce ale zaczyna wiać wiatr. Dziś już nic więcej nie napiszę, bo tradycyjnie już jak co sobotę jadę do chłopaka do Kalisza:) Dlatego piszę teraz ;] Pamiętacie, żeby zagłosować na SHINee? I żeby zapłacić na projekt urodziny Onew &Minho? Ja już zapłaciłam, ale z tego co widziałam to na Facebooku dużo osób się zapisało a zapłaciło tak mało :( Wiecie, podłączyłam dyski przenośne dziś do komputera stacjonarnego i się okazało, że na każdym z nich mam trojana O.o. Ale antywirus sobie dobrze z nimi poradził. Gdyby nie, to moje 6000 zdjęć SHINee szlag by trafił.....
Ostatnio też zauroczyła mnie zimowa sesja chłopaków z F.T Island. Sesja nosi nazwę "Litmus Winter 2012" i chłopcy w niej głównie przedstawieni są w zimowych ubraniach. No jak zobaczyłam ich w tej sesji, to naprawdę oniemiałam, bo oni tacy piękni <3 Oczywiście na piedestale zawsze będzie stało SHINee! Jednak do F.T Island też mam sentyment;) Zostawiam was z kilkoma zdjęciami z sesji.

dziecko Hong Ki. No serio, jak zobaczyłam tą niewinną minkę lidera to aż mnie się serce ścisło, że on tak piękny <3

grobowe miny xD
Co wam, ale wam powiem, że ciuchy w tej sesji mają naprawdę odjechane!

F.T Islanad - Wyspa Pięciu Skarbów. 
Oni są moimi skarbami. Na zawsze <3


I jeszcze na koniec piosenka, tym razem lśniącej piątki <3
SHINee - Always Love
z polskimi napisami :D

1 komentarz:

  1. FT Island ;) Nie mam pomysłu na komentarz, bo dzięki tej notce w głowie siedzi mi na zmianę "I wish" i "Paper plane"

    OdpowiedzUsuń