piątek, 2 listopada 2012

Wymyśliłam Cię

Ohayo!
Właśnie wróciłam do domu ;] Pół dnia spędziłam na dworze. Najpierw zagrabiałam liście, potem wybawiła się z kotem i psami xD a potem była z mamą na jabłkach. Teraz czekam na "Ukrytą miłość".Pewnie nic już dziś nie napiszę. Znowu Wam po narzekam na komputer, ale to standard. Bo ostatnio zauważyłam, że jak oppa gra w PES to komputer się nie wyłączą i oppa zrobił eksperyment i wczoraj włączył PES i komputer przez całe 5 godzin się nie wyłączył O.o. <Zaskoczona> PES to oczywiście Pro Evolution Socer xD Nawet mój chłopak, który jest informatykiem, nie wie co jest temu komputerowi. Dość narzekań.

Macie tu cud natury jakim jest Kim Jonghyun <3
`ziomek z dzielnicy` kekeke
On jest taki piękny, że ja na niego paczę, paczę i napaczeć się nie mogę *-*

Wczoraj popołudniu oglądałam razem z rodzicami program "Życia mała garść" poświęcony Annie Jantar i Jarosławowi Kukulskiemu. Za to dziś o 14:05 na TVP 1 wyemitowany został program  "Pejzaż bez Ciebie" poświęcony Annie Jarockiej. Różni wykonawcy śpiewali jej piosenki. Czemu o tym piszę? Bo pani Jarocka była dla mnie wielkim człowiekiem, ikoną polskiej muzyki. Może to trochę dziwne połączenie, tu kocham 
k-pop a tu zachwycam się panią Jarocką, no ale przecież polskie gwiazdy sceny muzycznej znać trzeba. :)
Dlatego dziś zostawiam Was z jedną z najpiękniejszych (moim zdaniem)piosenek pani Ireny.

Irena Jarocka - Wymyśliłam Cię

1 komentarz:

  1. "On jest taki piękny, że ja na niego paczę, paczę i napaczeć się nie mogę" - świetne słowa, nieźle się uśmiałam, ale oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu ;)

    OdpowiedzUsuń