poniedziałek, 5 listopada 2012

Deszcz?

Moshi Moshi!
Znowu dziś padało ;/ Jak szłam na przystanek to lało jak z cebra ;/ i  potem w Kaliszu też padało. Ale jak wracałam do domu, to już było ładnie. W PKS-ie jak zwykle spałam xD. Miałam tylko dwa wykłady z zagrożeń bezpieczeństwa na których omawialiśmy na czym polega bezpieczeństwo zewnętrze, wewnętrzne, narodowe i miedzy narodowe. Pan wykładowca z tytułem doktora w pewnej chwili zaczął tak szybko przewijać slajdy, że nie nadążałam przepisywać xD. To tylko o studiach :)
A co w k-popie i reszcie piszczy?  KBS poinformowało, że 30 listopada zostanie wyemitowany pierwszy z 3 odcinków "Światowej randki z SHINee". Chyba umrę jak będę to oglądać i płakać, że mnie tam nie ma :( Przypominam was, żebyście głosowali na lśniących chłopców, bo przegrywają z Super Junior :( 
A jak pewnie wiecie Rain jest w wojsku. Jednak ostatni pojawiła się informacja jakoby Rain-ze względu na swoją sławę- otrzymywał specjalnie ulgi w wojsku. Jeden z członków Zgromadzenia Narodowego oskarża piosenkarza o korzystanie ze speclajnych ulg, tylko dlatego ,że jest gwiazdą. Z danych Ministerstwa Obrony Narodowej wynika iż piosenkarz otrzymał 13 dni odpoczynkowych, 5 specjalnych dni wakacji, 10 oficjalnych jednodniowych wyjść i 34 nieoficjalne jednodniowe wyjścia, co daje razem 62 dni. To o 22 więcej niż przysługuje przeciętnemu żołnierzowi. 
Więcej znajdziecie TUTAJ. W sumie to nie wiem co o tym myśleć, ale wydaje mi się, że jest w tym ziarenko prawdy.

Słyszeliście już jak Lee Younghuyn z Big Mama wykonała cover "Love Sick" zespołu F.T Island? Chłopcy  na Twitterze ją za to nawet pochwalili i podziękowali kekkeeeke.

Muszę wam powiedzieć, że naprawdę mnie powaliła! Takiego wykonania jeszcze nie słyszałam.

Zostawiam was więc z tą piosenką i kończę na dziś. 
;*



1 komentarz:

  1. Szajniaki nie mogą przegrać! Lecę głosować :)
    Wiesz, gdzie będzie można obejrzeć tą światową randkę?
    + obserwuję, nie wiem czemu tego jeszcze nie zrobiłam. może mały rewanżyk? ;)
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń