czwartek, 27 września 2012

Cały dzień

Ohayo!
Dziś cały dzień spędziłam poza domem. Byłam z mamą w sadzie po jabłka, a potem pomagałam jej przebierać ziemniaki no a potem "Ukryta miłość" i jeszcze Dorka chciała żebym jej w matematyce pomogła( mnie,która bez korków u własnego chłopaka ledwo bym zdała matme w liceum xD) No ale jej nie ma kto sprawdzić tych zadań, bo rodzicie to już nie mają pojęcia o współczesnej matematyce, która niestety nie przypomina tej za moich czasów. 
Dorka mówiła, że każde ich ćwiczenie z matmy ma jakiś kod. Po wejściu na jakąś stronę wpisują ten kod i rozwiązania do poszczególnych zadań. Strona sprawdza błędy, po czym wysyła i do ucznia i nauczyciela procentowy wynik z tych zadań. Z tych procentów nauczyciel wystawia ocenę za pracę domową. Witajcie w XXI wieku, gdzie niebawem "praca domowa" nie będzie w niczym przypomniała tej z moich czasów(dobra, chodziłam do szkoły w XXI wieku, ale wtedy pracę domową się pisało ręcznie).
A na dodatek cały dzień dziś śpiewałam "Dazzling Girl" przez co moja omma dostawału szału kekekek
Na facebooka polskiej strony o SHINee, która możecie znaleźć tutaj KILK dodano kolejną porcję smakowitych zdjęć m.in Jjonga, które mnie po prostu zabiły(błagam, tego "zabiły" nie bierzcie na poważnie,to metafora taka)

Dino, Dinuś, Dinolek kekke
`i ten jego wzrok,który"zabija" mnie od środka :D

To dla mnie za wiele. Ilekroć patrze na jego klatę mam ochotę wykrzyknąć, 
tyle zbereźnych rzeczy, że nie będę tu tego pisać.

Bling Bling, wiesz, że cie kocham i wiesz, że jak cie widzę bez koszulki to działasz na wszystkie moje zmysły
a moja podświadomość cię pragnie <3 

stwierdzam zgon, bo tyle piękna i cudowności <3

A dla was na dobranoc dziewczyny z 4Minute w pięknej, spokojnej, miłosnej balladzie.
4Minute - Pretend ( 모르는 척)
Pretend- udawać

2 komentarze:

  1. Jakie zdjęcia! O, nie mogę, Dino, cudo! Co prawda Key to mój ulubiony oppa, ale kocham ich wszystkich jednakowo... Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń