piątek, 14 września 2012

Randka z SHINee

Matko z córka razem wzięte! Nie wierzę, normalnie nie wierzę! RANDKA Z SHINee! Ogarniacie to? Jak tylko na RT o tym przeczytałam "umarłam". To jest ogromna okazja dla Szawoli, żeby spotkać się ze swoimi idolami, a konkretnie Key i Jjongiem! Matko! Naprawdę jestem taka tym podjarana, że już sama nie wiem co pisać. Oczywiście nie zgłoszę się bo KBS stawiło warunki które mnie wykluczyły ;/ No bo trzeba umieć angielski ( taaa, ja i angielski...) lub koreański( tego nie skomentuję xD), no i niestety trzeba mieć jakieś zdolności artystyczne :( A ja? Ni śpiewać nie umiem, ni tańczyć, ni malować... Biedna ja <smutek> mam tylko nadzieję, że jeśli jakaś Polka się zgłosi, to będzie nas godnie reprezentować.
Oczywiście ja poszłam krok dalej i przez kilka pięknych chwil wyobrażałam sobie siebie w towarzystwie Kijka i Blinga Blinga... Jeeeeeny! To były piękne marzenia, cudowne wręcz <3 

Chłopaczki, kocham was!Cała lśniąca piątka to moje życie! Jesteście najlepsi na świecie <3 Dziękuje wam, że jesteście <3 

jestem tak rozkojarzona i rozmarzona,że nie potrafię wyłuskać z siebie żadnego komentarza... Ehhh.

Dino coś chyba próbuje coś tańczyć a tam z tyłu Onew się podśmiewa kekeke :D


Kibum tu wygląda jakby się popłakać miał xD


piękno w jednej osobie <3


Key zawsze potrafi "inaczej" wyglądać. Jest wyjątkowy ;)
co mi się rzuciło w oczy przy tym zdjęciu to koszulka Dżonga, bo taką samą ma tutaj 


I dosłownie przed chwilą się dowiedziałam, że zaliczyłam statystykę na 4,5! :D


3 komentarze:

  1. Właśnie o tym przeczytałam! *_* Marzenie, ale ja chyba, nawet jakbym umiała ten angielski lub koreański, byłabym tak onieśmielona, że nie wiem co by zrobiła, gdybym ich zobaczyła, serio! XD Padła z wrażenia, popłakała ze szczęścia... jest dużo możliwości xd ach...
    Też kocham naszą cąłą lśniącą piątkę <3
    Cudowne zdjęcia, Key muuusi tak wyglądać, nasza DIVA, nasz faszonita! XD <333 A Jong ma taką samą bluzkę z lotniska jak i na próbie, jak wszyscy zresztą, te same ciuszki mają, w których tu przybyli ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, no i gratuluję zaliczenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Randka z Szajniakami!? *o*
    Też mam nadzieję, że jakaś Polka się dostanie :)

    Masz ochotę zgarnąć trochę dodatków? Zapraszam na moje rozdanie!
    http://cocochines.blogspot.com/2012/09/rozdanie-u-cocochin.html

    OdpowiedzUsuń