poniedziałek, 10 września 2012

Niepewność

Ohayo!
W końcu wróciłam. Poprawka nie była trudna, ale dopiero jutro będę znać wyniku i to jeszcze wieczorem ;/
Na 9 pytań, nie napisałam tylko jednego, więc to chyba dobrze. Jak będę znać wyniki, to się wam pochwale, choć pewnie nie będzie czym, bo ja tylko chce to zaliczyć a na ile, to nieważne xD
Aaaaaaaaaaaaaaaa!!! Dziś była premiera nowej płyty F.T Island! Idę obczaić nowe piosenki kekeke <3

Jako,że jestem jedną z nielicznych k-popmanek której nie dosięgnął szał na EXO. G-Dragona i T.O.P-a (wiem, kim oni są, ale naprawdę nie mam jakoś na nich fazy, choć samego BIG BANG lubię posłuchać) dziś krótko o MBLAQ. Zespół jest młodym zespołem(takie masło maślane xD)no ale tak jest, bo przecież istnieją dopiero 2009r. więc są młodzi. Ich piosenki jak dla mnie wpadają w ucho, a prócz melodyjnych i nawet rapowych wstawek piosenki są do słuchania. Ja jestem strasznie wybredna, bo na ogół słucham ballad, ale gust mi się chyba zmienia kekeke.

Prócz piosenek w oko wpadł mi również Mir - czyli maknae zespołu ;p Naprawdę ma na imię Bang Cheol Yong czyli Mir i ma 19 lat(więc rok młodszy ode mnie xD). Ale od razu wpadł mi w oko. :D

W tych blond włosach mi przypomina Hongkiego z "You'r Beautiful" xD
Ale swoją drogą jest naprawdę śliczny :)
Więc zespół automatycznie jest kolejnym zespołem na mojej liście TOPileś tam... pfff


ładny,piękny i taki kawaiii <3

Moja głupota naprawdę przechodzi wszelkie pojęcie.
Szperam sobie po necie i co się dowiaduję?
Że sławny Rain grał w filmie "Ninja Assassin".
Kurde,film oglądałam w tamtym roku a olśniewa mnie dopiero teraz xD
Zdecydowanie powinnam czytać kto gra w jakim filmie,a nie bazować tylko na opis filmu, jak to zawsze robię ;]
A was zostawiam z chłopaczkami :P

MBLAQ - Stay <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz