czwartek, 20 września 2012

Solo Maknae

Moshi Moshi!
Nie było mnie raptem jeden dzień na komputerze a wydarzyło się tyle pięknych rzeczy, że szok.
1. Taemin wydał cuuuuudne solo do dramy, przez które "umieram" gdyż jest przepiękne.


2. Na RT pojawiła się relacja fanek z urodzin Key'a(nie wiem czy się odmienia), które dopiero będą . Wybrano 100 fanek, które uczestniczyły w tym spotkaniu(Boże!Czemu mnie tam nie było?). Z relacji możemy się dowiedzieć, że Jjong kupił Key'owi spodnie za które zapłacił więcej niż było na metce xD Możemy się również dowiedzieć, że gdy Taemin poszedł z Key'em kupić mu prezent zapomniał portfela i Key musiał sam za wszystko płacić(cały maknae) kekekeke. Niestety na imprezie zabrakło Minho :( Chłopcy próbowali do niego dzwonić, ale nie odbierał.

3. I na RT ukazał  się krótki filmik chłopców jak opowiadają o nowym singlu "Dazzling Girl". Moment  w którym maknae powiedział że "w studiu pojawiła się żaba i poszedłem spędzić z nią trochę czasu" mnie rozwalił.Dżebal(spolszczone Jebal- proszę) Taemin, nie mogę z twojego zachowania. Nie dość, że jesteś słodki to jeszcze zabawny, ale i tak cie uwielbiam <3
Informacje pochodzą z oficjalnej polskiej strony zespołu TUTAJ.

4. J-Min wydała oficjalny teledysk do piosenki "Stand Up". Utwór ten pochodzi z dramy z Minho" For You in full Blossom". Możecie go zobaczyć TUTAJ.

To tyle z życia muzycznego xD
A jeśli chodzi o moje, to nie ma co za dużo pisać. Wczoraj byłam z D w Poznaniu, gdzie kupiłam sobie w Galerii Malta t-shirt z przeceny w New Yorkerze xD No a potem siostra D mnie maglowała z rachunkowości, ale nie było tak źle. Całkiem przed chwilą dowiedziałam się, że już jesteśmy przypisani do grup ćwiczeniowych na II rok. Jestem w grupie ćwiczeniowej 3, wykładowej I a językowej też 1. Koleżanka z grupy z I roku jest ze mną także już nie będzie tak źle :)
Wybaczcie, że znów zmieniłam wygląd bloga, ale nowe zdjęcia Blinga Blinga to trzeba kekeke
Dziękuję jednej z czytelniczek o nicku CHIARA za wyróżnienie mnie na swoim blogu :*. Jej blog znajdziecie TUTAJ :)
Się rozpisałam jak nigdy, no ale musiałam :D

Jeszcze wieczorem coś napiszę:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz