niedziela, 2 września 2012

Miejski łowca,dinozaur i reszta

Dobry wieczór!
Naprawdę chyba pisanie opowiadania zabiera  mi wszystkie pomysły na posty tutaj xD
Ale od czego są zdjęcia koreańskich mężów moich. Tak, oni zawsze mają wzięcie -przynajmniej u mnie kekeke. Kurde.... Znów Limięcho i Bling? Powinnam ograniczyć spam z nimi...ale nie potrafię... za bardzo mną zawładnęli.. Ehś... Chłopaczki moje. Kurczę no... 
A zaszaleję i wrzucę paru Islandczyków ( miśki z F.T Island he he) Miejski łowca - to nikt inny jak Limięcho, czyli City Hunter z dramy "City Hunter", dinozaur to nie kto inny jak mój Bling a reszta to Hong Ki i spółka :D

Hong Ki, tak drapieżca! Mraaau!

i słynna fotka Blinga, która uczyniła go dinozaurem kekeke

 ostatnia scena z "City Huntera"

Pudel z "Boys Before Flowers" xD

maknae Islandziaków, czyli Seung Hyun
"miłość,miłość i więcej miłości"
Tak Hyun daj mi więcej swojej miłości! :D
zdjęcia pochodzą z deviantart'u i mojego komputera


I zapodam Wam coś rodem z Japonii, czyli niesamowita
Ayumi Hamasaki - Fated
w wykonaniu live


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz