sobota, 8 września 2012

Jest lepiej

Dziś pogoda jest naprawdę lepsza niż wczoraj. Choć nadal wiele, to jest trochę cieplej. Skończyłam sprzątać i teraz mam chwilę wolnego. Kończę oglądać dramę(zostały  mi 3 odcinki), więc niebawem wam zrecenzuję to co obejrzałam. Czytam też kolejną książkę z serii "Dom Nocy". Jestem już na 7 części "Spalona". Ogólnie książki z tej serii naprawdę mnie  wciągnęły. Opowiadają one o historii młodej Zoey, która została naznaczona jako wampirska adeptka.Trafia do Domu Nocy -szkoły dla młodych wampirów. Cała seria opisuje przygody młodej dziewczyny, która znajduje sobie nowych przyjaciół, walczy ze złem, a w jednej z części umiera, jednak udaję się ją przywrócić do świata żywych.Co będzie w dalszych częściach, nie wiem, bo ich jeszcze nie przeczytałam ;]
Mówiłam wam już, że dziś Minho wpadł na obiad? Kocham go w nowej dramie, dlatego pomyślałam,że opowie mi co będzie w kolejnych odcinkach kekeke. Jjong jest zazdrosny o Onew i Minho hehehe.
Program do nauki pt "STATISTICA" jest naprawdę dla mnie koszmarem. Tak to wszystko umiem, ale przyjdzie co do czego, to masakra. Jutro w Kościele muszę się pomodlić ,żeby zdać!
Mówię do mamy,że moja miłość do SHINee jest wielka, i że opisuje ich cudowność na blogu, a ona do mnie tak" To ty wiecznie o nich piszesz i to same dobre rzeczy? Zero krytyki?" a jej mówię, że u nich to nie ma co krytykować. No bo nie ma!

Na sobotnie popołudnie cudny Bling Bling.
To jest takie piękne, że aż mi się oczka błyszczą *-*




Na czacie RT adminka strony  podrzuciła link do strony, gdzie można odsłuchać przepiękne covery piosenek SHINee. "The Rason" i Keeping Love Again" po prostu chwytają mnie za serce. Ale prócz tych piosenek znajdują się jeszcze inne i wszystkie w wersji piano.
Zresztą sami posłuchajcie ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz