piątek, 7 września 2012

Zimno i wieje

Buenos dias!( dzień dobry po hiszpańsku) 
Pogoda jest dzisiaj okropna ;/ Wieje i jest tak strasznie zimno, że aż mi się z domu wyjść nie chce xD. Bling Bling jak wczoraj zobaczył podpisy przy zdjęciach które dodałam, to strzelił focha i teraz siedzi w drugim pokoju i próbuje czytać książkę. Niech się focha, ja nie zrobiłam nic złego ;P Wieczorem wpadnie lider, więc pewnie zostanę zmuszona żeby dodać jego zdjęcia :D Hong Ki też miał przyjść, ale po wczorajszym koncercie jest padnięty, wiec dam mu odpocząć( tak,F.T. Island dało wspaniały koncert).

Yoseob, ty przystojniaczku kekeke :D

Zmęczone maknae B2ST

Miałam wątpliwości, czy to na pewno Choi Jonghun...
Ale to on i tak mu pięknie w tych bordowych włosach :D
<3

Z serii YT poleca xD
Heo Young Saeng - Maria 
z polskimi napisami

:*

2 komentarze:

  1. Witam.
    Zgłosiłaś swój blog na http://rejestr-blogow.blogspot.com, jednak zanim zostanie on dodany do katalogu, prosiłabym o umieszczenie linku do Rejestru.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, zaraz zobacze te podpisy, Jong nie może się fochać no! XD
    Koncert dali? Musiałabym luknąć :D Bo ja to głównie SHINee <3
    Piękna piosenka... :D

    OdpowiedzUsuń