sobota, 15 września 2012

Ogórek xD

Moshi Moshi!
Długo się zbierałam żeby napisać kolejnego posta z serii "Mój japoński mąż" xD No ale, że Japończycy też mnie urzekają to post o Ogórku musi się pojawić. Pisząc Ogórek mam na myśli oczywiście aktora -Shun Oguri. Pewnie większość z was a już na pewno ci co oglądali "Hana Yori Dango" wiedzą kto to jest. :)


Shun Oguri to japoński aktor urodzony w Tokio 26 grudnia. Aż mnie zamurowało jak na szybko policzyłam, że ma 30 lat(1982r.)O.o  Czas leci nieubłaganie, no ale bez przesady, ja bym mu spokojnie 25 dała :D
Gdy obejrzałam "HYD(Hana Yori Dango)" byłam nim po prostu zachwycona. Taki piękny i taki przystojny *-*. No i się zaczęło szukanie innych dram z nim. No i znalazłam. Boże! Aż nie wierzyłam własnym oczom gdy przeczytałam opis dramy i obsadę. Wyobrażacie sobie dwóch przystojniaków w jednej dramie? Tak, to możliwe(bo w dramach są same przystojniaki kekeke)! 
Mowa oczywiście o dramie "Tokyo Dogs - Tokijskie Psy" gdzie partnerem Ogórka został piękny Hiro Mizushima! Więc musiałam obejrzeć! I obejrzałam .Drama sensacyjna. Nie przepadam za takimi, ale po jej obejrzeniu zmieniłam zdanie. Ach! Ogórek i Mizushima razem dodali tylko uroku tej dramie kekeke :P


Shun zagrał również brawurowo w dramie, którą chyba wszyscy znają(jeśli nie, to macie naprawdę zaległości). "Hanazarki no Kimitache E" w skrócie "Hana Kimi". W tej dramie Oguri zagrał skoczka wzwyż Sano Izumiego. Drama była naprawdę genialna. A Oguri naprawdę zrobił kawał dobrej roboty. Bo nie jest łatwo zagrać chłodnego i zimnego skoczka wzwyż. I co ciekawe w tej dramie również zagrał Mizushima hahahaha! Upiekłam 2 pieczenie na jednym ogniu, bo w jednej dramie miałam moich obu przystojniaków :D Coś pięknego ;)

Jednak gdy zobaczyłam jak Shun wygląda teraz, to aż zamarłam, bo w ogóle nie przypomina tego chłopatasia w długich włosach kiedy grał w HYD lub w Hana Kimi. Nie zmienia to jednak faktu, że jest urokliwy, dzięki czemu na mojej liście TOP- Japonia zajmuję rzecz jasna zaszczytne I miejsce :D

wszystkie zdjęcia pochodzą z grafiki google 

Skąd się wzięło określenie Ogórek? Nie wiem, ale na różnych polskich stronach jest to używane i w sumie nawet pasuje. Oguri - Ogórek kekek. Była taka piosenka" Ogórek, Ogórek, Ogórek zielony ma garniturek..." xD Szukałam jeszcze jakiejś grafiki ogórka połączonego z Shunem ale nie znalazłam. Jak będę umieć to może przerobię kekeke :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz