środa, 12 września 2012

Niebo płacze

Annyeong!
U mnie cały dzień pada. Dobrze,że do Kalisza wzięłam parasolkę(jeszcze z przystanku dzwoniłam do mamy,żeby mi ją przywoziła xD) to tak nie zmokłam. Miałam dziś 2 z 4 poprawek i nawet jestem z siebie zadowolona bo dobrze mi poszło. Gdy będę znać wyniki dam wam znać :D
Obczajcie, to że SHINee wydało teaser do "Dazzling Girl" przez który "umarłam". Jebal... to jest tak piękny teaser, że mogę patrzeć na chłopaczków godzinami... Wszystko jest takie cudne. Drama z Minho, Jjong, singiel "Dazzling Girl", Jjong xD
Wieczorem rozpiszę się bardziej,a teraz lecę na TV, bo Luciana leci, czytaj "Ukryta Miłość " :D

A wam zostawiam Blinga Blinga xD
"Umieram" jak widzę go pojedynczo, a co dopiero się we mnie dzieje jak widzę go poczwórnie kekeke
<3

1 komentarz: