środa, 26 września 2012

Teledysk

Cześć Wam!
Czemu jak mnie nie ma w domu, to tyle pięknych rzeczy ma miejsce? 
Tą piękną rzeczą jest krótki( błagam.... niecałe 3 minuty i to ma być krótki xD?) teledysk SHINee do ich nowej japońskiej piosenki "Dazlling Girl". 
Zostawiam was z tym cudem, bo sama zginęłam od nadmiaru piękna <3 Jjong na początku i to jego" ooooo" - w takich chwilach ginę całkowicie. Ta piosenka, i to jak została zrobiona mnie zabiło! Wszystko jest takie piękne, że po raz milionowy oglądam ten teledysk <3 Te ich ruchy, ich głosy, ich wygląd! Boże, za dużo piękna. 

3 komentarze:

  1. Aaa, dzięki za info. Czekałam na MV z niecierpliwością, nawet krótka wersja mnie satysfakcjonuje... nie dziwię Ci się, że chcesz wejść do lodówki - Jjong rozpala, he he ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. TAAAK! <3 Matko, zgadzam się z każdym słowem, które napisałaś do tego teledysku! <3333 Też się śmieje, że prawie 3 minuty i krótki, haha, to ciekawe ile minut ma długa wersja!? XDDD <333 Oby jak najwięcej! :D Bo oni tacy boscy tutaj! <3 I ta piosenka taka świeża i cały teledsyk.... TT Umieram z ICH piękna, serio... Teraz czekamy na całość!!!! :D <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś oglądam sobie to tak "na spokojnie" i... nie mogę wyjść z podziwu. Jak cudownie się to ogląda (rozpływam się... ^^). Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń