poniedziałek, 17 września 2012

Tajwan

Ohayo!
W końcu dorwałam komputer i mogę napisać coś więcej. Kochane chłopaczki jak już pisałam 15 i 16 dali wspaniały koncert w Tajwanie. Z tego co przeczytałam na RT było nieźle xD. Zresztą każdy fan zespołu już pewnie czytał relacje dodane na stronie. Wspomnę tylko, że Dżong nie dostał pozwolenia na zdjęcie koszulki podczas "Internet War", dlaczego to nie wiem, ale podejrzewam że nie chciał by fanki umarły z zachwytu xD- to nie jest normalne wytłumaczenie, jednak gdyby taki Jonghyun stanął przede mną bez koszulki to przestałabym istnieć... marzenia Anylki. Miło było widzieć Minho na koncercie. Naprawdę. Jak przeglądałam zdjęcia to się sama do  siebie cieszyłam, że są znów razem <3
A skoro o Dino mowa, to biedakowi doskwiera samotność do tego stopnia, że pisze z botem xD jednak niestety bot jest mężczyzną który ma coś do twarzy naszego bożyszcza. Ale co można mieć do twarzy Jjonga? Tylko i wyłącznie to, że jest piękna <3
Spędziłam godzinę z Doris. Rzecz jasna nam odwalało i śpiewaliśmy covery piosenek(te covery nigdy nie ujrzą światła dziennego xD nie ma mowy!)
No to mam dostawę nowych zdjęć z koncertu, więc przez kilka najbliższych dni będę  nimi raczył swoje oczka kekeke :D


Smutna minka mojego męża. Aż mi się serduszko ściska jak go takiego widzę.

GENIALNA! i tyle :P


Key w bąbelkach. Cudność tego zdjęcia bije po oczach <3

Jebal... Króliczek Playboya xD


Lider mnie rozbawił tym zdjęciem. No sami powiedziecie ;p 
Lubię jak jest taki wesoły ;)

Zwyczajne zdjęcie maknae, ale jest urzekające <3 jak Taemin:]

Epicka fota! Dinozaurowy Jjong. "Umarłam" przez to zdjęcie :D
Tylko on mógł wpaść na taki pomysł. Chociaż na filmiku to Key mu przyniósł tą paszczę xD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz