piątek, 21 września 2012

Coś z drewna

Annyeong!
Dziś chciałam wam zareklamować mojego brata, który zajmuje się "rzeźbieniem" w drzewie. Nie wiem pod co to podpisać dokładnie, ale to co robi jest naprawdę godne podziwu. Zaczął tak sam z siebie i dziś wiele rzeczy z drewna wychodzi spod jego ręki. 

Oto lista tego co mój oppa już zrobił:
-drewniane serduszka


-drewniane serduszka lakierowane



-najróżniejsze napisy np.ulic, zespołów, imion, itp








Ostatnio też zrobił sobie stojak na nuty do gitary. A oprócz tego zrobił kilka łuków, do tego strzały, miecze z drewna np: claymore. Cioci i wujowi na rodzinę ślubu zrobił nawet taki napis z liter, co bardzo ciekawie wyglądało. Na ALLEGRO mojego oppa możecie również dokonać zakupu wcześniej wspomnianych serduszek. A gdybyście chcieli coś zamówić, to dajcie znać a ja przekaże braciszkowi kekeke :D

3 komentarze:

  1. jej, twój brat ma ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaa... śliczne serduszka!!! <333 To znaczy, że napis SHINee też może zrobić????? XDDD Ogromny talent, ach... tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te serducha.^^
    Fajny blog + zapraszam.< 33

    OdpowiedzUsuń