środa, 29 sierpnia 2012

Cuda na kiju

Witam was w dniu dzisiejszym! xD
Padam normalnie na twarz i stwierdzam, że moja uczelnia naprawdę jest beznadziejna jeśli chodzi o organizację. Poprawki są we wrześniu, to ok. Na tablicy ogłoszeń i w necie piszę kiedy są jakie poprawki ale jak na złość nie pisze kiedy są poprawki z tych przedmiotów, których ja nie zaliczyłam. No naprawdę wkurzyłam się i to mocno. Bo znając życie okaże się dzień przed że mam jakąś poprawkę. To mnie najbardziej denerwuje w tej uczelni!. 
Ale skończmy z tym. Wczoraj, to co zobaczyłam w jednym ze sklepów(markowych sklepów) mnie przeraziło a jednocześnie chyba zaskoczyło na maksa. Poszłam do New Yorkera -wiem nie od dziś, że tam mają naprawdę fajne ciuchy. Dział biżuteria jak zawsze musiałam obejrzeć i tak sobie patrzę na te błyskotki i co widzę.... RÓŻANIEC! xD Tak, dobrze czytacie, różaniec i to za jedyne 15 zł!
Tak zareagował Jonghyn, gdy się o tym dowiedział
*facepalm*

A wracając do k-popu. Piękne teaserowe(nie wiem jak to się piszę) zdjęcia do nowej piosenki chłopaczków moich lśniących można oglądać na RT i mówię wam, że są cudne jak każde zdjęcie kochanej piątki.<3
Dziś mam zamiar obejrzeć(w końcu) koncertowe DVD, które codziennie na mnie łypie i błaga bym w końcu je obejrzała. Od poniedziałku "oglądam" ale masa zdarzeń losowych mi to uniemożliwia. Ponad 3 godziny  z moimi pięknymi, lśniącymi chłopcami!

Jebal, Dżong, nie rób tak ,bo ja normalnie nie mogę<3

ja mdleję jak go widzę...bo JJong na mnie działa

I znalezione gdzieś w necie
pozostawię bez komentarza xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz