piątek, 17 sierpnia 2012

Zdjątką chłopaczków

Moshi Moshi!

Jak też mi się nic nie chcę. Sierpień leci nieubłagalnie, zaraz wrzesień i trzeba mi się będzie wziąć do nauki.... 
Przeszukując YT natrafiłam na piosenkę Song Ji Eun - wokalistki koreańskiego girlsbandu SECRET. W teledysku wokalistce wtóruje raper z zespołu B.A.P - Bang Yong Guk. I powiem wam, że piosenka naprawdę mną zawładnęła. Cudny, delikatny a zarazem mocny głos Ji Eun w połączeniu z raperskim głosem Yong Guka sprawdził się w 100%. Piosenka wpada w ucho, teledysk też się miło ogląda, wiec nie mam zastrzeżeń.

Song Ji Eun - Going Crazy feat.Bang Yong Guk
(wersja z polskimi napisami)

A na oficjalnym polskim fanclubie SHINee pojawiły się zdjęcia chłopaków z sesji dla Maypole. Te zdjęcia są naprawdę przecudne, takie kolorowe, wesołe. Brakuje na nich Minho, ale wiecie ile jako aktor ma teraz roboty?
Na resztę dnia zostawiam was z moimi chłopaczkami :) Dodam jeszcze tylko, że niedługo chłopcy wydadzą kolejny japoński singiel "Daazling Girl" :D

taką czapkę ja ma Onew to widziałam kiedyś w na głowie Stalina xD
(wiem,dojebałam porównanie, ale Stalin naprawdę miał taką czapkę)

z taki przystojniaczkami chodzenie na uczelnie byłoby przyjemnością :D

"O! jakie mam ładne paluszki"xD



3 przyjaciele z boiska kekeke

zostawiam was z mega
cudnym, zwyczajnym zdjęciem Dżonga <3
jakikolwiek podpis to zdjęcia jest zbędny,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz