wtorek, 7 sierpnia 2012

DeBEŚCIAKI

Hej, hej! 

Strasznie Was przepraszam, że wczoraj wieczorem nic nie napisałam, ale najnormalniej w świecie nie miałam kiedy. Wróciłam o 21:30 z pola, umyłam się, zjadłam kolację i obejrzałam od niechcenie "Pamiętniki Wampirów" Nie jestem zagorzała fanka tego serialu. Wolę "Plotkarę" gdzie ciacho Chuck Bass próbuje zdobyć Blair a drugie ciacho Nate Archibald co rusz spotyka się innymi dziewczynami. 

O kim dziś?
Dziś o zespole, który zajął 3 miejsce w moim rankingu. 
Zespół BEAST/B2ST to szóstka przystojnych Koreańczyków, która w 2009r. wydała swój pierwszy album. Całkiem niedawno ukazał się ich 5 mini album, którego możecie posłuchać <TUTAJ>. Ci panowie, szczególnie Yo Seob i Dong Won zaliczają się kategorii moi" mężowie".

DOO JOON -lider zespołu


JUN HYUNG - główny raper

HYUN SEUNG -wokalista; początkowo
 miał być członkiem BigBang

YO SEOB -główny wokalista, a jaki słodki!
na tym zdjęciu wygląda przecuuudnie! <3
jak go nie kochać? :D

GI KWANG -główny tancerz

DONG WOON - maknae

I cały zespół
Wszystkie zdjęcia pochodzą z mojego komputera 
ale pochodzą z serwisu deviantart.

Zostawiam Was z piosenką z  nowego
mini albumu
BEAST - Beautiful night


;*




1 komentarz:

  1. Nie wiem czemu, ale Yo Seob nigdy mnie nie przekonywał... x.x nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń