sobota, 11 sierpnia 2012

Serce do serca

Jako, że YT to miejsce w którym poszukiwanie piosenek nie jest trudne, sama postanowiłam poszukać kilku, oczywiście koreańskich utworów. I tak znalazłam świetne dziewczyny z zespołu 4minute. Wbrew pozorom dziewczyn nie jest 4 a 5, ale to nic w porównaniu z tym co w teledysku do piosenki "Heart to Heart" rozwaliło mnie do tego stopnia, że moja mama przez kilka minut nie wiedziała, co mi jest. Sama piosenka jest naprawdę chwytliwa. Typowy schemat - zdradzona dziewczyna razem z koleżankami mści się na chłopaku.

4Minute - Heart to Hearth

A teraz moment, który mnie rozbawił na maksa. 
"O matko, ale mam brodę, muszę się jak najszybciej ogolić"

I w następnej scenie widzimy jak biedaczek chcę się pozbyć brody?
Błagam!Przecież, on tu nie ma co golić. No bo sami popatrzcie.
(mam dwóch braci i tatę i wiem jak wygląda zarost xD)
A ten pan tutaj, chyba jednak nie ma pojęcia jakimkolwiek zaroście  :D

I jeszcze japońska wersja piosenki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz