wtorek, 28 sierpnia 2012

Pierwszy i ostatni

Dobry wieczór!
Wpadłam tylko na chwilę napisać post. Byłam dziś na pogrzebie, więc nie było mnie cały dzień w domu. Wróciłam dopiero przed chwilą i się dowiedziałam, że jutro muszę znowu jechać do Kalisza po wpisy, z przedmiotu, którego i tak nie zaliczyłam....
Po pogrzebie pojechaliśmy do Galerii "Ostrovia" w Ostrowie Wlkp. Mała Nadia szalała jak to dziecko(ma dopiero 2 latka i jest córką siostry mojego chłopaka). Wołała na mnie tak słodko "ciocia tasia" xD. A jak musiałam jechać do domu, to  nie chciała, żebym jechała i taka smutna była i mówiła, żebym nie jechała. No cudne dziecko normalnie. 
Matko! Dziś w CKK w stolicy było to oglądanie koncertu SHINee i mnie tam nie było i rozpaczam nad tym. Ale zapłaciłam na urodziny Kijka więc jest dobrze. Dżong mnie rozwala swoimi twetami, gdzie prosiło przeróbki zdjęcia Minho. Normalnie ze śmiechu nie mogłam, gdy potem oglądałam te zdjęcia. Dżong jest naprawdę zabawny. Mężus mój xD
Idę więc spać i zostawiam was z kolejnym odkryciem z "jutuba" xD

Kyuhyun - 7 Years Of Love
z polskimi napisami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz