niedziela, 12 sierpnia 2012

Mały spamik :D

Annyeong!

Mam zamiar napisać o czymś konkretnym, ale jako wyznawczyni Szajnizmu, zrobię wam mały spam z moimi szajniakowymi"mężami" :D

Minho wyszedł tu tak,tak,tak inaczej :D
 źródło:facebook

 Radosne "dziecko" Taemin xD
źródło: strona fanowska ale nie wiem która :(

"Zobaczcie jaką mam delikatną skórę" xD
Tak Minho, masz piękną delikatną skórę :D
To zdjęcie Onewa tak mi się podoba, że ja nie mogę <3
źródło: onewen.com

Prawie jak Jedi xD
żródło

"Mistrz SHINee" czyli Key'u :D


nie płakuniaj.
<Anylkaa pociesza Key'a>

Zdjęcia(prócz pierwszego) pochodzą ze stron fanowskich i zostały zrobione na koncercie chłopaków w SEULU w tym roku :)
Oczywiście zdjęcia wstawiałam z komputera,ale z boku możecie przeczytać dlaczego wstawiam linki do źródeł:)


 ta jego wesołość jest naprawdę... wesoła :D 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz