środa, 15 sierpnia 2012

Lonely

Dobry Wieczór!
Jeeeeny! Przepraszam, że wczoraj tak mało pisałam, ale byłam zmęczona, a dziś nie miałam za bardzo kiedy, bo byłam na pielgrzymce:) Takiej krótkiej 10 km. Poszłam z D, Michem i Doris. Jak zwykle była beka, gdziekolwiek my się pojawimy, ale to szczegół.
Dziś była premiera dramy z kochanym Minho <3 Czekam z niecierpliwością aż forum Baka wrzuci z polskimi napisami ;*

Buszując po niezawodnym YT znalazłam wpadająca w ucho piosenkę dziewczyn z 2NE1. Nie miałam okazji wcześniej słuchać ich piosenek,mimo że dziewczyny są bardzo popularne. 

Strasznie mi się spodobała ta piosenka
2NE1 - Lonely

Nie wiem o czym jeszcze napisać prócz tego, że kocham SHINee, F.T Island BEAST i Lee Min Ho, ale o tym już wiecie :D
Próbuję sobie wybrać jakiś ładny avatar z Dżongiem  na stronę chomikuj.pl,(którą wam polecam i zapraszam was do zajrzenia na mój profil; wystarczy, że klikniecie na banerek na samym dole, pod zakładka "statystyka") ale mam tyle jego zdjęć na przenośnym dysku, że wybór nie jest łatwy :D



Bliiiiiiiiiiiiiiing! <3

facepalm w wykonaniu Dżonga :D

piękny chłopiec. Omomomomo!  Może napiszę książkę,
w której pozachwycam się nad jego cudownością
<3<3
zdjęcia pochodzą z googla


Dobranoc Wam;* 
Idę oglądać dramę, wiec już dziś nie zajrzę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz